eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProfil opony-pytanie.Re: Profil opony-pytanie.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!n1g2000yqm.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Nikanor <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Profil opony-pytanie.
    Date: Thu, 10 Feb 2011 11:23:35 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 31
    Message-ID: <b...@n...googlegroups.com>
    References: <2...@n...onet.pl>
    <ij02j3$7ng$1@node2.news.atman.pl> <ij0pfj$fv$1@news.onet.pl>
    <ij0pld$7ng$3@node2.news.atman.pl>
    <e...@w...googlegroups.com>
    <e...@d...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 80.241.133.91
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1297365816 30354 127.0.0.1 (10 Feb 2011 19:23:36 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 10 Feb 2011 19:23:36 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: n1g2000yqm.googlegroups.com; posting-host=80.241.133.91;
    posting-account=XuSjvAoAAAAj6y6hDS7mangdzzlPawyd
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.9.2.2)
    Gecko/20100316 Firefox/3.6.2 GTB7.1 (.NET CLR 3.5.30729),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:635365
    [ ukryj nagłówki ]

    On Feb 10, 5:53 pm, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Ciężko to opisać jak to dokładnie czuć. Po prostu dziwnie zaczyna
    > zachowywać się przód, masz wrażenie, że opona zaczyna płynąć, że
    > minimalnie się ślizga ale koło się cały czas kręci, tzn. jest różnica
    > w odczuciach na kierze pomiędzy normalnym hamowaniem gdy jest 100%
    > przyczepności a tym gdzie już mało brakuje do zablokowania koła, ja ją
    > czuję. A na zimnych torówkach hamujesz normalnie, masz wrażenie, że
    > przyczepności jest jeszcze fchuj a tu nagle blokuje się koło...

    A ja właśnie mam wrażenie, że utrata przyczepności następuje jak
    zerwanie tarcia statycznego - albo 100% albo 0% i nie ma tam czasu na
    żadne czucia. To czucie, to ja bym przypisywał subiektywnym wrażeniom
    kierownika, który z doświadczenia mniej więcej wie, ile w danych
    warunkach na danych gumach może cisnąć. A że te sportowe mają całkiem
    inne charakterystyki zimne i ciepłe, to i zaskoczenie, że "feedbacku"
    nie było, tylko wzion i pierdolnął.

    Jeśli się mylę, co bardzo możliwe, to chętnie poczytam o przebiegu
    takiej utraty przyczepności - może ktoś ma linki?

    --
    Nikanor
    [DR350, SH300, Agility125 - for sale]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: