eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleProfil opony-pytanie.Re: Profil opony-pytanie.
  • Data: 2011-02-10 19:23:35
    Temat: Re: Profil opony-pytanie.
    Od: Nikanor <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Feb 10, 5:53 pm, AZ <a...@g...com> wrote:
    > Ciężko to opisać jak to dokładnie czuć. Po prostu dziwnie zaczyna
    > zachowywać się przód, masz wrażenie, że opona zaczyna płynąć, że
    > minimalnie się ślizga ale koło się cały czas kręci, tzn. jest różnica
    > w odczuciach na kierze pomiędzy normalnym hamowaniem gdy jest 100%
    > przyczepności a tym gdzie już mało brakuje do zablokowania koła, ja ją
    > czuję. A na zimnych torówkach hamujesz normalnie, masz wrażenie, że
    > przyczepności jest jeszcze fchuj a tu nagle blokuje się koło...

    A ja właśnie mam wrażenie, że utrata przyczepności następuje jak
    zerwanie tarcia statycznego - albo 100% albo 0% i nie ma tam czasu na
    żadne czucia. To czucie, to ja bym przypisywał subiektywnym wrażeniom
    kierownika, który z doświadczenia mniej więcej wie, ile w danych
    warunkach na danych gumach może cisnąć. A że te sportowe mają całkiem
    inne charakterystyki zimne i ciepłe, to i zaskoczenie, że "feedbacku"
    nie było, tylko wzion i pierdolnął.

    Jeśli się mylę, co bardzo możliwe, to chętnie poczytam o przebiegu
    takiej utraty przyczepności - może ktoś ma linki?

    --
    Nikanor
    [DR350, SH300, Agility125 - for sale]

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: