  • Data: 2011-02-10 16:19:48
    Temat: Re: Profil opony-pytanie.
    Od: Nikanor <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Feb 10, 2:36 pm, AZ <a...@g...com> wrote:
    > ... np. podczas hamowania przod sie usliznie nie informujac nas
    > o tym wczesniej. Juz raz bym tak sie przejechal, ledwo wydawalo,
    > az podnozek przetarlem...

    To ja zapytam: a jak masz rozgrzaną oponę, to jak cię ten przód
    informuje, że się zamierza uśliznąć? Jeśli "po prostu czujesz" to co
    "czujesz"?
    Pytam, bo ja wyraźnie nie mam żadnego czucia ani w rękach ani w dupie.
    Nigdy mnie nic nie informowało. Jeszcze w złożeniu to czuję, że się
    zbliża koniec przyczepności bo kierownica dziwnie mięknie i zaczyna
    pływać. Ale np. przy hamowaniu w pionie? Ni huhu. Zerwanie
    przyczepność na asfalcie odczuwam jako tak samo niespodziewane na
    szosowych pirelkach, dunlopach, jakimś tajwańskim niewiemczym i
    endurowej kostce.
    --
    Nikanor
    [DR350, SH300, Agility125 - na sprzedaż]