  • 21. Data: 2023-12-13 16:51:14
    Temat: Re: Profil kandydata na kierowcę
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Przylazłeś tu jak smród bez właściciela.

    Napisz coś pożytecznego. Po co kolejny numer obywatelowi?

  • 22. Data: 2023-12-13 16:56:16
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 13.12.2023 o 15:19, _Master_ pisze:

    > Brawo Ty
    >
    > Ja też głosowałem na Konfederację ;-)

    A ja na świnie. W sklepie.

  • 23. Data: 2023-12-13 17:14:22
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 13.12.2023 o 12:28, J.F pisze:

    > Przypadki juz były, ze obywatel egzamin panstwowy zdał, PJ dostał,
    > jezdził, a potem sie okazywała, ze szkoła jakaś szemrana, albo
    > instruktor, i trzeba mu było PJ unieważnić.

    A to już debilizm naszych rządzących biurw, skoro egzamin zdał, to
    znaczy że się naumiał, szkoła i instruktor są niektórym zbędne.
    Ale jak się unieważni PJ, to znowu rusza maszyna urzędnicza i robota
    dalej się kręci, potem są nagrody, trzynastki. Żyć, nie umierać.

  • 24. Data: 2023-12-13 17:38:59
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-12-13 o 16:56, io pisze:
    > A ja na świnie. W sklepie.

    Czego się wstydzisz? Przecież głosowałeś na trzecią drogę.
    Czego się boisz. Kaczyński już nie nie ma władzy ;-)

  • 25. Data: 2023-12-13 18:34:03
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 13.12.2023 o 17:38, _Master_ pisze:

    > Czego się wstydzisz? Przecież głosowałeś na trzecią drogę.
    > Czego się boisz. Kaczyński już nie nie ma władzy ;-)

    Po co mi głosować na kogoś jak świnię potrzebuję.

  • 26. Data: 2023-12-14 10:56:06
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 13 Dec 2023 17:14:22 +0100, nadir wrote:

> [...]
    > Ale jak się unieważni PJ, to znowu rusza maszyna urzędnicza i robota
    > dalej się kręci, potem są nagrody, trzynastki. Żyć, nie umierać.

    Zaraz tam biurw - ustawa taka. Kandydat musi odbyc określoną ilość
    szkoleń w autoryzowanej szkole.

    I nie zawsze biurwy protestowaly, tylko np policja.
    Biurwy chciały zatwierdzic, bo są samorzadowe,
    bo to czasem była ich wina, ze nie sprawdzili szkoly.
    Ale inne biurwy mowiły NIE.

    J,

  • 27. Data: 2023-12-14 13:43:46
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 14.12.2023 o 10:56, J.F pisze:

    > Zaraz tam biurw - ustawa taka. Kandydat musi odbyc określoną ilość
    > szkoleń w autoryzowanej szkole.

    Autoryzowana szkoła jeszcze nikogo Hołowczycem nie uczyniła.

    > I nie zawsze biurwy protestowaly, tylko np policja.
    > Biurwy chciały zatwierdzic, bo są samorzadowe,
    > bo to czasem była ich wina, ze nie sprawdzili szkoly.
    > Ale inne biurwy mowiły NIE.

    A Sejm i Policja to nie biurwy?
    Policja protestowała, bo spora część instruktorów i egzaminatorów to
    emeryci policyjni, po służbie fucha jak znalazł.

  • 28. Data: 2023-12-14 16:16:00
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 Dec 2023 16:42:46 +0100, _Master_

    > Urzędniczka wymagała zaświadczenia lekarskiego

    Dobra biurwa w takim razie, się na tobie odrazu poznała.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 29. Data: 2023-12-14 16:17:52
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 Dec 2023 16:51:14 +0100, _Master_

    > Przylazłeś tu jak smród bez właściciela.

    To jest publiczna grupa, konfederacki głąbie.

    > Napisz coś pożytecznego.

    Tobie może w końcu napiszę jak przestaniesz srać
    po newsach politycznym (konfederackim) gównem.

    > Po co kolejny numer obywatelowi?

    Żebyś się pytał.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 30. Data: 2023-12-14 16:18:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 13 Dec 2023 16:49:17 +0100, _Master_