  • 21. Data: 2009-01-20 17:41:03
    Temat: Re: Profesjonaliści, pokażcie swe dzieła!
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Z komentarzy do wcześniejszych aukcji:

    Ten Alegrowicz to po prostu ARCYMISTRZ!!!!!. Obróbka zdjeć jest po
    prostu BOSKA!!!!!!!

  • 22. Data: 2009-01-20 19:02:21
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 17:18:50 +0100, kuba_k1 napisał(a):
    > To test hit:
    > "Pracuję głównie w programie Photoshop CS 8" :)

    Brakuje tylko "... i nie zawaham się go użyć".

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 23. Data: 2009-01-20 19:02:36
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 20 Jan 2009 18:02:09 +0100, adam napisał(a):
    > Użytkownik "kuba_k1" napisał
    > "To tylko namiastka tego co mogę zrobić."

    Niemalże groźba karalna ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 24. Data: 2009-01-20 19:39:10
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    oooooooo jaaaaaaaaaaa pieeeeeeeeeeeeeeeee
    rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrddddddddddoooooooooooooooo
    lllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    ;)))))))))))))))))))

    odpaliła sie wlasnie galeria tego magika.............................

    masakra

    ale ze gosc ma tyle zapału, zeby sie odwazyc to sprzedawac, to go nawet
    szanuje ;)))))))))))))))))))))))))))

    --

    Sebastian

  • 25. Data: 2009-01-20 19:41:11
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    z przykładów

    "to jest podmiana twarzy" - osz go mać................................

    ;))))))))))))))))))))))))))))))))))

    --

    Sebastian

  • 26. Data: 2009-01-20 19:48:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Normalna opcja zawodowego fotografa onemanband, specjalizującego się
    zwłaszcza w zdjęciach z przedszkoli.
    Takie wyciachanki są bardzo często na pulpitach w biurach miast i wsi.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 27. Data: 2009-01-20 19:48:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > Hm ... znam kogoś, kto jest dużo lepszy . Niejaki SARUMAN ->
    > http://plfoto.com/90413/autor.html

    Nie, no ten to jest artysta. Choć jeszcze poszukujący :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /dojrzałość następuje z chwilą, gdy kończy się chemia, a zaczyna fizyka/

  • 28. Data: 2009-01-20 21:43:25
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Takie wyciachanki są bardzo często na pulpitach w biurach miast i wsi.

    Ale przyznaj się uczciwie, że (wreszcie) czujesz oddech konkurencji na plecach ;)

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 29. Data: 2009-01-20 21:43:42
    Od: nigel <m...@w...pl>

    On 20 Sty, 17:32, Roman <r...@g...pl> wrote:

    > jak już usunął tatuaż z łydki to mógł przy okazji wyczyścić gacie :)

    Hmmm przeczytalem dokladnie aukcje i nie ma opcji czyszczenia gaci ;
    ( ale mozna by zamowic podmiane twarzy, wtedy nikt nie rozpozna do
    kogo tak naprawde naleza brudne gacie ;)

    pozdrawiam
    Marcin

  • 30. Data: 2009-01-20 21:51:21
    Od: slownie <""ka3\"@2(slownie)oka.com">

    bakulik at work pisze:
    > Witam.
    >
    > Dacie radę się z tym równać?

    > http://archi.inosak.org/db/item521054368_1.html <- archiwum ww. aukcji.

    powinien sie oglaszac na naszej-klasie, tam kazdy chce miec zdjecie na
    ktorym zajebiscie wyglada (przynajmniej w miniaturce) LOL!

    piotr adamski
    http://dwaoka.com