  • 11. Data: 2012-01-25 23:00:07
    Temat: Re: Produkcja/producent led w PL?
    Od: Pikaczos <t...@o...pl>

    W dniu 2012-01-25 22:41, L501 aneryS pisze:

    > Tak się składa, że znam ich osobiście, ostatnio jak byłem, mieli się
    > całkiem dobrze. A strona faktycznie, niezabardzo, ale mają ją na
    > zewnętrzmym serwerze. Ludzie znają się na rzeczy i wiedzą co robią,
    > tylko strona tego odpowienio nie uwidacznia.

    To może w takim razie można by im było podpowiedzieć żeby tą stronę
    trochę ożywili?

  • 12. Data: 2012-01-25 23:08:27
    Od: BartekK <s...@N...org>

    > Chwalą się, że innego nie ma.
    > A stronka wygląda jakby powstała w okolicach 1997 roku :)
    A produkty - np http://www.polamelta.com/diody/duza_standardowa.jpg -
    rodem z 1987 roku ;)

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 13. Data: 2012-01-25 23:22:45
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Pikaczos" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To może w takim razie można by im było podpowiedzieć żeby tą stronę trochę
    > ożywili?

    Mogę obiecać, że jeśli się z nimi spiknę, to napomknę o tym.

  • 14. Data: 2012-01-25 23:25:19
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
    > A produkty - np http://www.polamelta.com/diody/duza_standardowa.jpg -
    > rodem z 1987 roku ;)

    W złotej też OIDP widziałem :) Mnie nie przeszkadza wiek opracowania, ważne,
    by należycie działała.
    Kupiłbym takich akurat, mam pomysł na mały gadżecik (jeszcze nie
    skonkretyzowałem co, najprawdopodobniej zegar) :)

  • 15. Data: 2012-01-26 06:41:49
    Od: Zenek <t...@p...pl>

    W dniu 2012-01-25 23:41, L501 aneryS pisze:

> [...]
    > zewnętrzmym serwerze. Ludzie znają się na rzeczy i wiedzą co robią,
    > tylko strona tego odpowienio nie uwidacznia.

    Z tego co widac to zatrzymali sie w glebokim PRL,u do tego obudowa
    zamiast zlota to srebro za jakis czas zribi sie czarna, albo zolta.

    Pewnie ceny z kosmosu, nie ma sie czym podniecac poprostu dostali w
    spadku po PRL stare maszyny i matryce i tluka to co mieli w ofercie
    kilkadziesiat lat temu. Taka w metalowej obudowie to sie podniecalem
    jakies 20 lat temu i to byla nowosc. Na dzisiejsze czasy to od chinczyka
    kupisz z lepszymi parametrami za grosze byleby tylko kupic wiaderko.

  • 16. Data: 2012-01-26 09:01:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pikaczos" napisał w wiadomości

    >To może w takim razie można by im było podpowiedzieć żeby tą stronę
    >trochę ożywili?

    Po co - najwyrazniej maja swoich odbiorcow i wiecej nie przybedzie ...
    z powodu duzej ceny :-)

    Jeszcze o ile rozumiem ze jacys automatycy kupuja te lampki i fi 20,
    albo te kwadratowe na serwis, to ciekaw jestem kto kupuje te zwykle fi
    5, czy te metalowe rodem z cemi :-)

    P.S. Jak sie robi biale LED ? Mozna kupic gotowe chipy/wafery z
    luminoforami, czy oni sami nakladaja w procesie produkcji ? Bo chipy
    jak rozumiem kupuja, nie robia sami ?

    J.

  • 17. Data: 2012-01-31 15:28:31
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Wed, 25 Jan 2012 09:06:39 -0800 (PST) bynio <n...@w...pl> napisał:

    >Czy ktoś coś widział? Czy ktoś coś wie?

    O ile wiem to ITE produkuje diody laserowe, ale to na b. małą skalę do
    celów badawczych. Raczej nie kupisz.