  • 1. Data: 2012-01-25 17:06:39
    Temat: Produkcja/producent led w PL?
    Od: bynio <n...@w...pl>

    Po raz kolejny doszły mnie słuchy, że gdzieś w kraju ktoś produkuje
    LED.
    Nie systemy, nie taśmy , nie moduły tylko pojedyncze ledy. Ponieważ
    mówili laicy, nie można było ustalić szczegółów, ale fakt, że
    oferowano mi wiadro ledów luzem działa na wyobraźnię.
    Czy ktoś coś widział? Czy ktoś coś wie?

  • 2. Data: 2012-01-25 17:34:04
    Temat: Re: Produkcja/producent led w PL?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan bynio napisał:

> [...]
    > mówili laicy, nie można było ustalić szczegółów, ale fakt, że
    > oferowano mi wiadro ledów luzem działa na wyobraźnię.

    Skoro to byli laicy, to może chodziło o wiadro lodów luzem?

    > Czy ktoś coś widział? Czy ktoś coś wie?

    Grycan robi dobre.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2012-01-25 17:40:31
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    > Skoro to byli laicy, to może chodziło o wiadro lodów luzem?

    > Grycan robi dobre.

    E...
    tych spróbuj jak bedziesz mieć możliwość
    http://www.santos.pl/

    --
    Włodek

  • 4. Data: 2012-01-25 18:29:19
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    w klewkach mają ponoć kosmiczną technologię...

  • 5. Data: 2012-01-25 19:10:55
    Od: Pikaczos <t...@o...pl>

    W dniu 2012-01-25 17:06, bynio pisze:
> [...]
    > mówili laicy, nie można było ustalić szczegółów, ale fakt, że
    > oferowano mi wiadro ledów luzem działa na wyobraźnię.
    Na pytanie "polski producent diod led" google odpowiada m.in.
    www.polamelta.com

  • 6. Data: 2012-01-25 19:19:07
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    Pikaczos <t...@o...pl> napisał(a):
    > Na pytanie "polski producent diod led" google odpowiada m.in.
    > www.polamelta.com

    Chwalą się, że innego nie ma.
    A stronka wygląda jakby powstała w okolicach 1997 roku :)

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 7. Data: 2012-01-25 19:20:30
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bynio" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >mówili laicy, nie można było ustalić szczegółów, ale fakt, że
    >oferowano mi wiadro ledów luzem działa na wyobraźnię.

    Moze trzeba bylo kupic, albo choc poprosic o karte katalogowa :-)

    Pewnie chodzilo o moduly/tasmy/telewizory itp. Takich firm jest sporo.
    Nie wykluczam ze ktos w kraju kupuje struktury i je montuje/zalewa w
    LED .. ale piecow do polprzewodnikow to juz chyba u nas nie ma
    czynnych.

    Kiedys tam prosilem jakiegos sprzedawce z allegro o podanie typu led
    ktore sprzedaje, odburknal mi cos w stylu "one sa robione na moje
    zamowienie", ale potraktowalem z rowna wiara jak deklarowane przez
    niego parametry :-)

    http://www.dktf.eitplus.pl/index.php?option=com_sobi
    pro&sid=1&Itemid=2

    Przez moment sie podnicilem firma epiled .. nie, to tez nie to :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-01-25 20:34:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

> [...]
    > ktore sprzedaje, odburknal mi cos w stylu "one sa robione na moje
    > zamowienie", ale potraktowalem z rowna wiara jak deklarowane przez

    Gdyby go poprosić o inne, z innymi parametrami, to by mu pewnie też
    zrobili na zamówienie, a on by je sprzedał za niewielką dodatkową
    opłatą jako wykonanie specjalne. Nasz klient, nasz pan.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2012-01-25 22:09:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 25 Jan 2012 19:10:55 +0000, Pikaczos napisał(a):
    > Na pytanie "polski producent diod led" google odpowiada m.in.
    > www.polamelta.com

    wow, gratulacje, na "producent led" sie nie zalapali na kilka pierwszych
    stron.

    Cennika nie ma, dzialu "oferty pracy" nie ma - ciekawe jak dlugo pociagna.

    J.

  • 10. Data: 2012-01-25 22:41:53
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    > wow, gratulacje, na "producent led" sie nie zalapali na kilka pierwszych
    > stron.
    >
    > Cennika nie ma, dzialu "oferty pracy" nie ma - ciekawe jak dlugo pociagna.

    Tak się składa, że znam ich osobiście, ostatnio jak byłem, mieli się całkiem
    dobrze. A strona faktycznie, niezabardzo, ale mają ją na zewnętrzmym
    serwerze. Ludzie znają się na rzeczy i wiedzą co robią, tylko strona tego
    odpowienio nie uwidacznia.