  • Data: 2010-03-05 09:00:23
    Temat: Re: Procek i długie przewody wprost do portów - do praktyków
    Od: "roxy" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czy bedzie to mialo jakiś sens ale zastąpie R45 z wartosci 4k7 na
    10k. Ale czy to znaczącą zmniejszy ilosc zaklucen przedostających sie do VCC
    w to wątpię.
    Na zasilaniu mam kondensator 220uF oraz kilka 100nF.
    Zasilanie jest obciążone diodą led ktora pobiera 4mA.

    Zastanawiam się czy aby pomiedzy VCC a GND nie dać diody zenera 5v6 / 1.3W
    (dla zabezpieczenia , aby napiecie zasilajace nie wzrosło do niebezpiecznej
    dla ukladu uC wartosci. Co o tym sądzicie?