-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecn
gs!feeder.ecngs.de!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.ne
ostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
strada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Procedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <5dfa044d$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<5dfa11b6$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<5dfa503d$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5dfa9b14$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5dfb6a88$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5dfbcb69$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<5...@g...com>
From: JDX <j...@o...pl>
Organization: N/A
Date: Sat, 21 Dec 2019 18:12:57 +0100
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <5dfe529c$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 94.42.51.248
X-Trace: 1576948380 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 518 94.42.51.248:50957
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668710
[ ukryj nagłówki ]On 2019-12-20 10:55, p...@g...com wrote:
[...]
> opcom tez powinien miec opcje resetu egr
Nie trzeba apdejtu softu ECU, nie trzeba OP-COM-ów i Tech-ów 2. Jak się
okazuje, trzeba zresetować ECU. Domowym sposobem robi się to przez
odłączenie akumulatora na dłuższy czas (w internetech piszą, że na
minimum 30 minut). Zrobiłem tak, następnie zrobiłem 20 km jazdy
testowej, dałem trochę po obrotach i wszystko gra i buczy. Ciekawe jest
to, że przed resetem ECU zapomniałem zresetować kody błędów i po resecie
ECU lampka CE po odpaleniu silnika natychmiast zgasła, ale kod błędu w
pamięci był.
Może komuś się przyda, w innych starych Oplach, ale pewnie i w tych
nowszych, zapewne jest podobnie.
Zabawne jest to, że tuż po wymianie zaworu, gdy pojawił mi się błąd, w
przypływie genialności pomyślałem, że warto byłoby zresetować ECU. Więc
odłączyłem aku. Z tym że na jakieś 30 sek, a nie 30 min. :-)
Najnowsze wątki z tej grupy
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
- piszę list do św Mikołaja
- czyste powietrze
- Planeta płonie
Najnowsze wątki
- 2024-11-11 Wyważanie kół rowerowych
- 2024-11-11 Kosz, gdzie??
- 2024-11-11 Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- 2024-11-11 Opole => SAP HANA Cloud Dev / Data Engineer <=
- 2024-11-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-11 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-11 Marki => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-11 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-11-11 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-11 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-11 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-11-11 Marsz niepodległości
- 2024-11-08 Belka
- 2024-11-09 pierdolec na punkcie psa