eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProcedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]Re: Procedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!feeder2.ecngs.de!ecn
    gs!feeder.ecngs.de!border1.nntp.ams1.giganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.ne
    ostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neo
    strada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Procedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <5dfa044d$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5dfa11b6$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5dfa503d$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5dfa9b14$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5dfb6a88$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5dfbcb69$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5...@g...com>
    From: JDX <j...@o...pl>
    Organization: N/A
    Date: Sat, 21 Dec 2019 18:12:57 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:52.0) Gecko/20100101 Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 19
    Message-ID: <5dfe529c$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94.42.51.248
    X-Trace: 1576948380 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 518 94.42.51.248:50957
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668710
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2019-12-20 10:55, p...@g...com wrote:
    [...]
    > opcom tez powinien miec opcje resetu egr
    Nie trzeba apdejtu softu ECU, nie trzeba OP-COM-ów i Tech-ów 2. Jak się
    okazuje, trzeba zresetować ECU. Domowym sposobem robi się to przez
    odłączenie akumulatora na dłuższy czas (w internetech piszą, że na
    minimum 30 minut). Zrobiłem tak, następnie zrobiłem 20 km jazdy
    testowej, dałem trochę po obrotach i wszystko gra i buczy. Ciekawe jest
    to, że przed resetem ECU zapomniałem zresetować kody błędów i po resecie
    ECU lampka CE po odpaleniu silnika natychmiast zgasła, ale kod błędu w
    pamięci był.

    Może komuś się przyda, w innych starych Oplach, ale pewnie i w tych
    nowszych, zapewne jest podobnie.

    Zabawne jest to, że tuż po wymianie zaworu, gdy pojawił mi się błąd, w
    przypływie genialności pomyślałem, że warto byłoby zresetować ECU. Więc
    odłączyłem aku. Z tym że na jakieś 30 sek, a nie 30 min. :-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: