eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProcedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]Re: Procedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!weretis.net!feeder7.news.weretis.net!border2.nntp.ams1.gi
    ganews.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl
    !unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Procedura wymiany EGR w silniku Z12XE (Opel) [DŁUGIE]
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <5dfa044d$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    <8...@g...com>
    <5dfa11b6$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <5dfa503d$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5dfa9b14$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5dfb6a88$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 19 Dec 2019 18:59:58 GMT
    Lines: 21
    NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
    X-Trace: 1576781998 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31099 77.65.80.250:50800
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2668627
    [ ukryj nagłówki ]

    UĹźytkownik JDX j...@o...pl ...

    >> Walniety - oczywiście, zwłaszcza jak ci sie zatrzyma w pozycji
    >> otwartej. Ale zaslepiony? W jaki sposób miałby wpływać na spalanie?

    > W internetach coś pisali, że wtedy jest podawana bogatsza mieszanka
    > i jakiś sens to ma. W każdym razie IMO zaślepienie EGR bez
    > jednoczesnej zmiany softu/ustawień ECU nie jest dobrym pomysłem. A
    > chyba w większości wypadków nie da się wyłączyć EGR-a w sofcie.
    > Chociaż wyjątkiem są jakieś stare Astry, gdzie był jakiś design flaw
    > związany z EGR i Opel „po taniości” oferował update softu ECU, aby
    > ten zawór po prostu wyłączyć.

    Ok, wiadomo ze zaslepianie musi być połaczone ze zmianą ecu i jak znam
    zycie to w kazdym sie da a juz zwłaszcza w takim starym.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU
    W CELU USTALENIA CZY PRACOWNIK MA PRACĘ WE KRWI CZY W DUPIE

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: