eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblemy ze wzbudzaniem alternatora po uruchomieniu silnika › Re: Problemy ze wzbudzaniem alternatora po uruchomieniu silnika
  • Data: 2014-05-10 17:38:49
    Temat: Re: Problemy ze wzbudzaniem alternatora po uruchomieniu silnika
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 10 May 2014 07:44:16 +0000 (UTC), Tomasz Stiller napisał(a):
    > Pytanie jak to ugryźć? Byłem już w sumie u trzech elektryków, każdy z
    > nich chciałby rozpoczynać pracę od wymiany regulatora napięcia
    > alternatora (który był wymieniany w pierwszej kolejności).

    Tam jest regulator luzem, czy zawiera tez szczotki ?

    > Pytanie czy regulator napięcia jest elementem układu wzbudzenia?

    No ba, on steruje tym wzbudzeniem.

    > Może trafił mi się nowy uszkodzony?

    Malo prawdopodobne.

    > Pytanie zasadnicze brzmi, czy takie jaja może robić mostek diodowy
    > alternatora? Mogę kupić nowy za okolice 120pln. Średnio mam pomysły co z
    > tym dalej robić.

    Jak sam widzisz - kup nowy/regenerowany alternator, wymien, a potem
    mozesz sie doktoryzowac na starym.

    U mnie podobno byl urwany drucik od wzbudzenia, jak sie rozkrecil to
    stykal. kropla cyny wystarczyla, ale za wiedze ze gdzie ja umiescic
    sie placi.

    J.