-
Data: 2014-05-11 11:43:14
Temat: Re: Problemy ze wzbudzaniem alternatora po uruchomieniu silnika
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sat, 10 May 2014 17:06:10 -0700 (PDT), k...@g...com
> W dniu niedziela, 11 maja 2014 01:04:14 UTC+2 użytkownik Tomasz Stiller napisał:
>>> Jak sam widzisz - kup nowy/regenerowany alternator, wymien, a potem
>>> mozesz sie doktoryzowac na starym.
>>
>> W ostateczności tak zrobię, ale nie lubię takich błahych problemów bez
>> odpowiedzi - przecież to powinien być banał dla ludzi, którzy siedzą w
>> elektryce samochodowej. Dlaczego elektrycy sobie z taką pierdołą nie
>> radzą?
>
> Bo to elektrycy z przyuczenia.
Bywa. Ale sa tez ustarki trudne do wykrycia, a elektryk nie ma czasu
szukac - on musi te 300zl dziennie zarobic, lepiej 500.
> Usterka jaką opisujesz była opisana
> w fabrycznej instrukcji naprawa alternatora od Poloneza. Z
> adnotacją że jak brakuje mostka pomocniczego w magazynie to można
> zostawić ale trzeba klienta uprzedzić o konieczności przygazowania.
> Jak załapie po przygazowaniu to do wyłączenia silnika jest w
> porządku.
Ale co ma zalapac ? Prad wzbudzenia plynie wtedy przez lampke ... i
nie gasnie.
> Teraz chyba wszystkie alternatory mają mostki pomocnicze
> to przez analogię do Poldka tam trzeba szukać usterki. Oczywiście
> mogą być i inne elementy alternatora uszkodzone. Nie spotkałem się
> z sytuacją żeby trzeba było lakierować jakieś uzwojenia w
> alternatorze. Poza tym to niewykonalne bez specjalnych urządzeń
> typu pompa próżniowa albo piec do wygrzewania lakieru. Po coś
Malarze mieszkanie tez ci pakuja do pieca prozniowego ?
Sa rozne lakiery.
> lakierował. Może dlatego że uzwojenie się z jakiś powodów
> przegrzało i izolacja zaczęła złazić. Nie jest wykluczone że
> przegrzane uzwojenia mają skróty. Ale żeby to sprawdzić potrzebny
> jest miernik zwartych zwojów. Jak uzwojenie wirnika będzie miało
> skróty to szczotki i pierścienie będą się szybo zużywały bo będzie
> mocno iskrzyło.
Nie jestes elektrykiem z przyuczenia ?
Tam jest pole prawie stale.
> Ja bym w sytuacji kiedy miedziane pierścienie są
> coś nie teges nie toczył tylko wymienił wirnik. Prościej i taniej
> będzie kupić używany alternator. Trzeba w nim wymienić łożyska i
> się modlić żeby był dobry.
Albo regenerowany przez fachowcow, ktorzy sprawdzili po robocie.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 11.05.14 11:46 Tomasz Stiller
- 11.05.14 12:12 k...@g...com
- 11.05.14 12:14 k...@g...com
- 11.05.14 13:14 Tomasz Stiller
- 11.05.14 15:19 J.F.
- 11.05.14 22:31 k...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=