eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProblemy z logowaniem www virginmobileRe: Problemy z logowaniem www virginmobile
  • Data: 2022-10-29 15:55:19
    Temat: Re: Problemy z logowaniem www virginmobile
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 29.10.2022 o 09:25, mirekc pisze:
    > W dniu 2022-10-28 o 23:11, Piotr C pisze:
    >> On Sunday, October 16, 2022 at 11:15:06 PM UTC-7, mirekc wrote:
    >>> Może coś z tego pasuje do Twojej sytuacji?
    >> Dalej nic. Używam firefoxa, wyłączyłem ublocka. Łączę się z USA, ale
    >> próbowałem VPN przez holandie. Strona przeładowuje się z powrotem do
    >> logowania.
    >> Na zabytkowym internet explore pokazuje taki komunikat błędu:
    >>
    >> Zabronione (403)
    >> Weryfikacja CSRF nie powiodła się. Żądanie zostało przerwane.
    >> Więcej informacji jest dostępnych po ustawieniu DEBUG=True.
    >>
    >> Więcej pomocy nie otrzymałem z virgin. Nie loguje mi się w roamingu i
    >> jestem udupiony z polską bankowością. Kiedyś odpowiadali szybko, teraz
    >> widać że chyba tną koszty.
    >>
    >> P.
    >>
    > Jeśli chodzi o logowanie na portal Virgin Mobile to cały czas działa
    > prawidłowo (w Polsce).

    Nie powiedziałbym. To logowanie potrafi utknąć w nieskończonej pętli
    przeładowań albo nie wiem co tam jeszcze się dzieje. Ale generalnie
    udaje się doprowadzić do zalogowania.

    > Używam różnych przeglądarek (z wyjątkiem Internet
    > Explorera oczywiście) i pod tym względem nie jest krytycznie. Problem
    > jest więc nie u nich i dlatego nie pomogą.

    Oni mają problem z samym sobą. Swego czasu forsowali używanie swojej
    aplikacji to na witrynie nie dało się zalogować jak coś wykryli. Piszę
    im, że nie używam do połączenia smartfona a nawet gdybym używał to nie
    posiadają aplikacji na niego. I tak się mniej więcej skończyło, że nie
    poradzili na problem, który sami stworzyli. Po jakimś czasie, pewnie w
    wyniku wielu zgłoszeń problem zaniknął, ale oczywiście zero informacji.
    Wtedy przeniosłem jakieś numery od nich i myślę, że tylko tak można
    takie problemy skutecznie rozwiązywać. Nie tylko w telefonii komórkowej,
    ale w ogóle z usługodawcami. Użeranie się z nimi i ich głupkowatymi
    odpowiedziami nie ma kompletnie sensu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: