eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProblemy z logowaniem www virginmobileRe: Problemy z logowaniem www virginmobile
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!.POSTED.s201pc206.mmj.pl!not-for-mail
    From: ii <i...@o...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Problemy z logowaniem www virginmobile
    Date: Sat, 29 Oct 2022 15:55:19 +0200
    Organization: ICM, Uniwersytet Warszawski
    Message-ID: <tjjbcb$5ke$1@news.icm.edu.pl>
    References: <6...@g...com>
    <tiirt8$3cqqk$1@dont-email.me>
    <a...@g...com>
    <tjikhi$3d845$1@dont-email.me>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Sat, 29 Oct 2022 13:55:24 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.icm.edu.pl; posting-host="s201pc206.mmj.pl:89.174.201.206";
    logging-data="5774"; mail-complaints-to="u...@n...icm.edu.pl"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.4.0
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <tjikhi$3d845$1@dont-email.me>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1099549
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29.10.2022 o 09:25, mirekc pisze:
    > W dniu 2022-10-28 o 23:11, Piotr C pisze:
    >> On Sunday, October 16, 2022 at 11:15:06 PM UTC-7, mirekc wrote:
    >>> Może coś z tego pasuje do Twojej sytuacji?
    >> Dalej nic. Używam firefoxa, wyłączyłem ublocka. Łączę się z USA, ale
    >> próbowałem VPN przez holandie. Strona przeładowuje się z powrotem do
    >> logowania.
    >> Na zabytkowym internet explore pokazuje taki komunikat błędu:
    >>
    >> Zabronione (403)
    >> Weryfikacja CSRF nie powiodła się. Żądanie zostało przerwane.
    >> Więcej informacji jest dostępnych po ustawieniu DEBUG=True.
    >>
    >> Więcej pomocy nie otrzymałem z virgin. Nie loguje mi się w roamingu i
    >> jestem udupiony z polską bankowością. Kiedyś odpowiadali szybko, teraz
    >> widać że chyba tną koszty.
    >>
    >> P.
    >>
    > Jeśli chodzi o logowanie na portal Virgin Mobile to cały czas działa
    > prawidłowo (w Polsce).

    Nie powiedziałbym. To logowanie potrafi utknąć w nieskończonej pętli
    przeładowań albo nie wiem co tam jeszcze się dzieje. Ale generalnie
    udaje się doprowadzić do zalogowania.

    > Używam różnych przeglądarek (z wyjątkiem Internet
    > Explorera oczywiście) i pod tym względem nie jest krytycznie. Problem
    > jest więc nie u nich i dlatego nie pomogą.

    Oni mają problem z samym sobą. Swego czasu forsowali używanie swojej
    aplikacji to na witrynie nie dało się zalogować jak coś wykryli. Piszę
    im, że nie używam do połączenia smartfona a nawet gdybym używał to nie
    posiadają aplikacji na niego. I tak się mniej więcej skończyło, że nie
    poradzili na problem, który sami stworzyli. Po jakimś czasie, pewnie w
    wyniku wielu zgłoszeń problem zaniknął, ale oczywiście zero informacji.
    Wtedy przeniosłem jakieś numery od nich i myślę, że tylko tak można
    takie problemy skutecznie rozwiązywać. Nie tylko w telefonii komórkowej,
    ale w ogóle z usługodawcami. Użeranie się z nimi i ich głupkowatymi
    odpowiedziami nie ma kompletnie sensu.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: