  • 31. Data: 2013-01-15 11:33:41
    Temat: Re: Problemy z SSD
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2013-01-14 22:25, R.e.m.e.K pisze:

    > Ufac sprzedawcom... zastanawialam sie jak dlugo byles zahibernowany i
    > dlaczego po odmrozeniu nie powiedzieli Ci jak tu jest ;-)

    Zdesperowany :-) System mi padł i nie miałem na czym pracować. Wsiadłem
    w samochód i kupiłem to co polecali. Parametry wnioskowałem wyłącznie z
    kart katalogowych. Czasu więcej nie było.

    > Kolega wyzej pomylil bajty z bitami, mialo byc Gb.

    hehe, ok :-)

    Marek

  • 32. Data: 2013-01-15 12:37:18
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marek nabazgrał(a):

    A przynajmniej o starszych serich Agility 3

    > Odebrałem go z naprawy. Wrócił jako w pełni sprawny. Sprzedawca
    > powiedział, że zapomniałem go zainicjować. Ciekaw jestem jak zainicjować
    > systemowy dysk :-D

    Czyli błąd człowieka :)

    > Widziałeś gdzieś takowe? Poszperałem w sieci i widziałem jedynie w
    > chipsetach płyt...

    I bezawaryjny :) mam taki w stacji graficznej 180GB na system.

    > Póki co muszę zwalczyć problem kontrolera. On jest wąskim gardłem. Przy
    > przeglądaniu fotek o wielkości pliku 24MB opóźnienia są jednak trochę
    > przeszkadzające.

    Z ciekawości, widzisz różnice w praktyce czy tylko na wykresach :)

  • 33. Data: 2013-01-15 12:39:06
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Marek nabazgrał(a):

    > Taaa... Założyłem, że te dyski są w miarę trwałe. Skupiłem się na

    To prędzej nasza jedenastka będzie mistrzem świata :)

  • 34. Data: 2013-01-15 21:03:42
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "R.e.m.e.K" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Kolega wyzej pomylil bajty z bitami, mialo byc Gb.

    - Jak nazywa się grupa złożona z ośmiu hobbitów?
    - Hobbajt. ;)

  • 35. Data: 2013-01-17 15:11:27
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    > Zaraz Ci Remek i RS wytłumaczą, że nie wiesz, o czym mówisz. ;D

    wyciagniecie tak ogolnego wniosku na podstawie tak malej probki,
    dodatkowo ograniczonej do jednego\dwoch modeli tego samego producenta
    to idiotyzm

    owszem, ocz z vertexami mialo sporo problemow, z 5 jeden musialem odeslac,
    ale o wniosek ze maja 20% awaryjnosci bym sie nie pokusil

    jak sie chce wyciagac wnioski o wszystkich ssd to trzeba wziac pod uwage ze
    istnieja tez sprawdzone konstrukcje jak M4 czy 830 ktore sa na rynku
    dostatecznie dlugo zeby pokazac ze ssd jednak sie nadaje do domowego uzytku

    inaczej to opinia podobna do tej ze wysocy ludzie nie moga wygodnie
    korzystac z samochodow bo 126p sa niskie bardzo

  • 36. Data: 2013-01-17 15:24:09
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Michal" <d...@d...mailexpire.com> wrote in message
    > Mam podobny problem z Asusem M4A77TD PRO (w sumie jedyne co mi brakuje to SATA
    > III i USB 3.0). Trochę tego szukałem i na rynku nie ma w powszechniej
    > sprzedaży ŻADNEGO sensownego kontrolera SATA III.

    99% uzytkownikow domowych juz nigdy nie bedzie go potrzebowalo,
    zwlaszcza kiedy plyty maja po 6+ zlacz sata (nawet jezeli ktos sam sklada
    pc to rzadko ma co podpiac pod drugi post sata 6Gbps - obecny juz w wiekszosci
    plyt - zwykly hdd tego nie wysyci)

    kontroler wymagalby 4 zwyklych lini pcie na jeden port, przy dzisiejszych
    domowych
    chipsetach intela problem dosyc powazny

    jest to sprzet ktory musi byc o pare rzedow wielkosci dokladniej zaprojektowany
    i wykonany niz typowe chinskie gowno noname a to kosztuje, zwlaszcza przy
    niewielkich nakladach

    a w niepowszechnej sprzedazy da sie znalezc wszystko, tylko taniej wymienic
    plyte

  • 37. Data: 2013-01-17 15:28:17
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 17 Jan 2013 14:11:27 -0000, m4rkiz napisał(a):

> [...]
    >
    > inaczej to opinia podobna do tej ze wysocy ludzie nie moga wygodnie
    > korzystac z samochodow bo 126p sa niskie bardzo

    Nie radze, w kopaniu ze stadnina koni przegrasz* ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 38. Data: 2013-01-17 15:43:48
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-17 15:11, Użytkownik m4rkiz napisał:

    > inaczej to opinia podobna do tej ze wysocy ludzie nie moga wygodnie
    > korzystac z samochodow bo 126p sa niskie bardzo

    Zdefiniuj "wysocy", ja mając 182cm musiałem głowę chować między ramiona
    i siedzieć pochylony bo dach walił mnie po głowie.
    W zimie znowu but nie bardzo mi się mieścił między pedałem hamulca
    a elementem kabiny. Malucha nie miałem ale robiłem na nim prawo
    jazdy a i potem musiałem w tym wyrobie kilka razy jechać.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2013-01-17 15:58:09
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
> [...]
    > a elementem kabiny. Malucha nie miałem ale robiłem na nim prawo
    > jazdy a i potem musiałem w tym wyrobie kilka razy jechać.

    ja tez mialem z maluchem swoje przygody, ale nie zrazilem sie z tego
    powodu do *wszystkich* modeli wszystkich producentow,
    co zdaje sie sugerowac qwerty kilka postow wyzej

  • 40. Data: 2013-01-17 17:24:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-01-17 15:58, Użytkownik m4rkiz napisał:

    > ja tez mialem z maluchem swoje przygody, ale nie zrazilem sie z tego
    > powodu do *wszystkich* modeli wszystkich producentow,
    > co zdaje sie sugerowac qwerty kilka postow wyzej

    Nie zapominaj że malucha od poloneza odróżnisz na wygląd nawet
    ze sporej odległości i bez wsiadania. Dobrego od złego SSD
    (nawet jeśli tylko dla konkretnej płyty) nie odróżnisz bez
    wiedzy na której posiadanie trzeba jednak poświęcić trochę
    własnego cennego czasu.

    Problemem z tą i podobnymi dyskusjami jest uczestnictwo w nich
    ludzi którzy na SSD wydali spore pieniądze (kilkaset zł) i teraz
    chcą sami siebie przekonać że SSD warto montować zawsze i wszędzie,
    co akurat nie jest prawdą. Jak dojdą do tego opisywane problemy
    współpracy pewnych serii dysków z pewnymi kontrolerami to
    wychodzi że kupowanie SSD w ciemno w nadziei że nie trafi się
    źle jest sporym błędem. No ale zawsze jak zbraknie argumentów
    to można napisać "w kopaniu ze stadnina koni przegrasz".