    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problemy z SSD
    Date: Thu, 17 Jan 2013 17:24:25 +0100

    Dnia 2013-01-17 15:58, Użytkownik m4rkiz napisał:

    > ja tez mialem z maluchem swoje przygody, ale nie zrazilem sie z tego
    > powodu do *wszystkich* modeli wszystkich producentow,
    > co zdaje sie sugerowac qwerty kilka postow wyzej

    Nie zapominaj że malucha od poloneza odróżnisz na wygląd nawet
    ze sporej odległości i bez wsiadania. Dobrego od złego SSD
    (nawet jeśli tylko dla konkretnej płyty) nie odróżnisz bez
    wiedzy na której posiadanie trzeba jednak poświęcić trochę
    własnego cennego czasu.

    Problemem z tą i podobnymi dyskusjami jest uczestnictwo w nich
    ludzi którzy na SSD wydali spore pieniądze (kilkaset zł) i teraz
    chcą sami siebie przekonać że SSD warto montować zawsze i wszędzie,
    co akurat nie jest prawdą. Jak dojdą do tego opisywane problemy
    współpracy pewnych serii dysków z pewnymi kontrolerami to
    wychodzi że kupowanie SSD w ciemno w nadziei że nie trafi się
    źle jest sporym błędem. No ale zawsze jak zbraknie argumentów
    to można napisać "w kopaniu ze stadnina koni przegrasz".