  • Data: 2013-01-17 20:21:29
    Temat: Re: Problemy z SSD
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    news:50f83aad$0$1221$65785112@news.neostrada.pl...
    > Zaszyfruj całą partycję i licz na to, że TRIM będzie działać...

    zaszyfrowalem, dziala, wystarczy zostawic troche niespartycjonowanego
    miejsca - taki juz koszt stosowania fde na pamieci flash

    > Kup dysk i później dokupuj kontroler...

    jezeli ma sie kiepski kontroler a chce sie wykorzystac pelna predkosc
    ssd to czasem trzeba, obowiazku kupowania najszybszych podzepolow
    na rynku kiedy nie ma sie ich do czego podlaczyc jeszcze nie wprowadzili

    > Cena GiB jest porównywalna do "talerzowych" dysków...

    ssd ma inne zalety niz porownywalna cena za gigabajt, jest to czas
    dostepu oraz predkosc tranferu, narzekasz ze bolid f1 nie kosztuje tyle
    co miejskie autko...

    > Niech będzie małe przepięcie - już widzę jak odzyskujesz dane z spalonej
    > kości...

    niech bedzie male przepiecie, juz widze jak odzyskujesz dane z dysku ze
    spalona elektronika - owszem, jest to w przeciwienstwie do spalonego ssd
    wykonalne, ale koszt przekracza mozliwosci zwyklego czlowieka

    backupy sa tansze, tak jak przy wszystkim innym w zyciu - trzeba myslec

    > Można wymieniać i wymieniać.

    mozna, mozna tez zrozumiec ze ssd obecnie nie ma zastapic hdd tylko
    zaoferowac system uruchamiajacy sie w 15 sekund, aplikacje w 1 i kompletny
    brak zaciec podczas uzywania na normalnym sprzecie, nie twierdze ze kazdy
    ma sobie ssd kupic bo mi to wisi, ale demonizowanie tych dyskow jest smieszne