  • Data: 2010-07-16 05:31:04
    Temat: Re: Problem z zapisaniem ustawień BIOS
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    simon rzecze:

    > Nigdy w życiu chciałoby się rzec :)
    > W 99% płyt głównych część ustawień jest zapamięta w pamięci CMOS (tej
    > którą resetuje sie zresztą zworką) zwykle to oddzielny układ scalony
    > zintegrowany z zegarem RTC.

    Na to wygląda- bo spróbowałem update BIOS (oczywiście bez efektu)
    i podmiany kości BIOS z innej płyty (ale ten sam model)- i nic.
    Zmiana procesora i pamięci też nie pomaga :-)

    Czyli uszkodzenie płyty głównej (który scalak- już nie chce mi
    się dochodzić, i tak lutowany a płyta i tak nie moja :-)

    Aha, kondensatory wyglądają dobrze :-)

    --
    Dominik (& kąpany)