eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z silnikiem przy wyłączonej klimie - brzęczenie z silnika › Re: Problem z silnikiem przy wyłączonej klimie - brzęczenie z silnika
  • Data: 2010-07-07 16:10:26
    Temat: Re: Problem z silnikiem przy wyłączonej klimie - brzęczenie z silnika
    Od: "BM" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Ponownie,

    Byłem dziś w serwisie... i gdy auto stoi ewidętnie słychać, że jakieś
    urządzenie na pasku wielorowkowym klekocze (nie słychać by była do
    sprężarka)... po włączeniu klimy od razu jest ciszej. Co zauważyłem, przy
    skręcaniu kierownicą jest jeszcze głośniej. Metaliczne chrobotanie występuję
    tylko w czasie jazdy przy delikatnym wciskaniu pedału gazu i jego
    odpuszczaniu gdy auto schodzi z obrotów, nasila się gdy auto skręca. Mój
    mechanik obstawia alternator, w poniedziałek daje mu auto na cały dzień i ma
    coś zadziałać... zobaczymy. Jestem tylko ciekawe czemu ta dolegliwość
    wystąpiła po zmianie rozrządu oraz odpalanie klimy niweluje te dźwięki.

    --
    Pozdrawiam, BM