  • 11. Data: 2010-10-15 22:16:28
    Temat: Re: Problem z sikaczem... robimy cos?
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Tomek Wozniakowski wrote:
    > W koncu, jak kto nie chce, to istnieje cos takiego, jak KF, a "sila"
    > precla jest wlasnie to, ze jest otwarty. Jedni docieraja tu przez
    > googla, inni przez ridersa, a jeszcze inni ze scigacza.
    > Pewnie teraz na palcach mozna policzyc tych, co sie po nntp lacza ;)

    Ja biorę palec fakju.

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 12. Data: 2010-10-15 22:23:34
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 288 roku bieżącego, Tomek Wozniakowski zeznał(a) jak następuje:

    > Czesc :)
    >
    > W dniu 2010-10-15 22:57, PawelK vel Pablo pisze:
    >
    > hehe... a nie pisalem, ze dasz rade??
    >
    > Taki, co mowi wchodzac "dzien dobry" zwykle nie ma problemu z innymi,
    > prostszymi, zagadnieniami ;D

    Chwilę mi zajęło tylko wymyślenie rozwiązania "wilk syty i owca cała".

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 13. Data: 2010-10-16 07:17:03
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

> [...]
    > googla, inni przez ridersa, a jeszcze inni ze scigacza.
    > Pewnie teraz na palcach mozna policzyc tych, co sie po nntp lacza ;)

    To ja poproszę palec wskazujący :), ten od pukania się w czoło (nie
    żebym nadużywał...)

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 14. Data: 2010-10-16 08:54:57
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 15.10.2010 22:44, Tomek Wozniakowski pisze:
> [...]
    > googla, inni przez ridersa, a jeszcze inni ze scigacza.
    > Pewnie teraz na palcach mozna policzyc tych, co sie po nntp lacza ;)

    Bramka news<->www to na riders.pl ostatnio działała bodajże w 2003r, albo i
    dawniej.

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co

  • 15. Data: 2010-10-16 12:28:49
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co> wrote:

    >Bramka news<->www to na riders.pl ostatnio działała bodajże w 2003r, albo i
    >dawniej.

    Zatem mysle, ze to nie dziwota, iz :najzielensi z zielonych" trafiaja
    wlasnie przez czytnik scigacza;) Nawet na jakims za przeproszeniem
    onecie to pewnie trzeba by jeszcze wyszukac ze wszystkich dostepnych
    grup newsowych te wlasnie motocyklowa a na scigaczu jest za jednym
    kliknieciem. Ale gdyby tak bylo, jak sadzilem albo moze i bylo, ze
    jest to jakos sprzezone z forum scigacza to byloby niecnie. Skoro
    jednak jest to jak widzialem osobne wejscie do "normalnego" czytnika
    newsow to chyba nie ma o co szat rozdzierac. Zielony tez czlowiek.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 16. Data: 2010-10-16 13:47:45
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <t...@c...co>

    W dniu 16.10.2010 14:28, Jacot pisze:

> [...]
    > jednak jest to jak widzialem osobne wejscie do "normalnego" czytnika
    > newsow to chyba nie ma o co szat rozdzierac. Zielony tez czlowiek.

    Tak właśnie. Może akurat ktoś ma wycięte 119 na firmowym firewallu i jedyny
    sposób czytania/pisania w pracy to bramka na www? A czy bramka tu, czy tam -
    jeden grzyb. Gdyby się jeszcze dało wykazać, że piszący bez pośrednictwa tej
    bramki wypisują jedynie rzeczy mądre i pożyteczne, to rozumiem. Ale czy da się?

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska
    http://www.chujwi.co

  • 17. Data: 2010-10-16 13:56:46
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    W dniu 2010-10-15 16:43, Ivam pisze:
    > W kilku watkach juz sie temat pojawial, ale trzebaby to troszeczke ruszyc.
    >
    > Odpowiadajac na posta Arniego z innego watku:
    > moim zdaniem trzeba ustalic tresc "petycji", po czym kazdy indywidualnie
    > ta tresc wysyla mailowo do adresata wskazanego przez Arniego.

    A mi sie scigacz podoba, jestem tam slawny, w slawnosci wyprzedza mnie
    tylko AZ, w dziale pioro miesiaca :-), on nie tylko na torze jest
    szybszy :-D
    http://grupy.scigacz.pl/
    Michal V-R
    gg 9409047
    żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

  • 18. Data: 2010-10-16 17:59:36
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <t...@c...co> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i9cadp$4r4$...@n...dialog.net.pl...
    > Tak właśnie. Może akurat ktoś ma wycięte 119 na firmowym firewallu i
    > jedyny sposób czytania/pisania w pracy to bramka na www?

    W pracy sie pracuje;)

    > A czy bramka tu, czy tam - jeden grzyb.

    Nie chodzi mi o w ogole blokowanie bramek www, tylko o sikacza, z ktorego
    najwiecej "dresow" pisze.

    Czyli temat zdycha, wiekszosc jest za zostawieniem sikacza, to nic nie
    robimy i tez ok.

    --
    pzdr:
    Ivam