  • 1. Data: 2009-08-30 23:20:45
    Temat: Problem z przycinaniem filmikow
    Od: "Pejti" <p...@g...pl>

    Witam, mam dziwny problem z komputerem, od jakiegos czasu zaczely przycinac
    mi wszystkie filmiki, nie wazne czy to avi z dysku czy tez film na youtube
    czy innej stronie z klipami. Wyglada to tak ze obraz jest ok i co kilka
    sekund jest klatkowanie, zrobilem filmik i mozna go tu zobaczyc, jesli ktos
    wie co to moze byc poprosze o pomoc :)
    http://www.youtube.com/watch?v=TTYuk01WP4U

  • 2. Data: 2009-08-31 00:31:00
    Temat: Re: Problem z przycinaniem filmikow
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    Pejti pisze:
> [...]
    > sekund jest klatkowanie, zrobilem filmik i mozna go tu zobaczyc, jesli ktos

    To te same tylko napisy?
    Bujają się jakby były pijane albo tańczyły. Ten 2 filmik tez Twój? Pociąg
    jakby co jakiś czas się zatrzymywał.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-08-31 16:46:27
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    Spróbuj pakiet K-lite. Tam są narzędzia do naprawiania ewentualnych błędów w
    rejestrze.
    Przy okazji sprawdź może coś się przegrzewa choć przy małych filmach raczej
    nie ma takiego problemu.

    PC

  • 4. Data: 2009-09-05 09:36:44
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Pejti pisze:
    > Witam, mam dziwny problem z komputerem, od jakiegos czasu zaczely przycinac
    > mi wszystkie filmiki, nie wazne czy to avi z dysku czy tez film na youtube

    Zobacz, czy nie wyłączył się tryb DMA transmisji dysków.

    Poza tym poobserwuj obciążenie CPU w czasie odtwarzania,
    czy jest odpowiednio niskie i czy nie pojawiają się jakieś
    "piki" powodowane przez jakiś proces o wysokim priorytecie.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |