  • 1. Data: 2009-08-31 07:58:15
    Temat: Pomocy...
    Od: "Apvv" <a...@w...pl>

    Witam, mam taki problem do rozgryzienia, może ktoś ma pomysł?

    Potrzebuję, za pomocą 1 komputera , obsłużyć 3 monitory, które wyświetlałyby
    3 niezależne od siebie okna z przeglądarki www na pełnym ekranie.
    Chodzi o sytuację, wypuszczenia 3 różnych obrazów z 1 kompa na 3 monitory
    ( śledzenie 3 różnych kursów walut z www na każdym monitorze).
    Są karty matroxa, triple , ale z tego co sie doszukalem one potrafią
    podzielić 1 obraz na 3 monitory tworząc ogolnie całość jedna !!!

    JEsli ktos ma pomysly prosze o pomoc....

  • 2. Data: 2009-08-31 08:53:41
    Temat: Re: Pomocy...
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    Apvv pisze:
> [...]
    > podzielić 1 obraz na 3 monitory tworząc ogolnie całość jedna !!!
    >
    > JEsli ktos ma pomysly prosze o pomoc....

    Zupełnie inaczej zrealizowane niż ty planujesz ale uważam, że może się
    nawet lepiej nadawać:

    Marrcino

  • 3. Data: 2009-08-31 09:33:33
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > Chodzi o sytuację, wypuszczenia 3 różnych obrazów z 1 kompa na 3 monitory

    Użyj 2 wyjść karty graficznej + grafy zintegrowanej.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 4. Data: 2009-08-31 10:04:57
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    http://pclab.pl/art35446.html (Matrox TripleHead2Go)

  • 5. Data: 2009-08-31 15:50:44
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Apvv" <a...@w...pl> wrote in message news:h7fvv2$a0f$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Potrzebuję, za pomocą 1 komputera , obsłużyć 3 monitory, które wyświetlałyby 3
    > niezależne od siebie okna z przeglądarki www na pełnym ekranie.

    wsadz dwie tanie karty graficzne z dwoma wyjsciami, bedziesz mogl podlaczyc
    nawet 4

  • 6. Data: 2009-08-31 17:18:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 31 Aug 2009 09:58:15 +0200, "Apvv" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    >Są karty matroxa, triple , ale z tego co sie doszukalem one potrafią
    >podzielić 1 obraz na 3 monitory tworząc ogolnie całość jedna !!!
    I na tak podzielonym "calosciowo" pulpicie otwierasz 3 osobne okna
    przegladarki - kazde na innym monitorze. Nie widze problemu.

    WAM
    --
    tani wypoczynek dla studentów:
    www.nadmorze.pl