eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmProblem z przeniesieniem numeru do PLAYRe: Problem z przeniesieniem numeru do PLAY
  • Data: 2009-09-11 08:27:23
    Temat: Re: Problem z przeniesieniem numeru do PLAY
    Od: Borafu <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Maciek pisze:
    > Użytkownik "Misiu" <m...@y...com> napisał
    >> Play aby sprawdzić Status widzę info, że Play nie otrzymał jeszcze
    >> papierów z Orange
    >
    > Pójdź jeszcze raz albo najpierw zadzwoń do salonu i na miejscu niech
    > sprawdzą, co się dzieje z Twoim wnioskiem.
    > Orange uwalnia nr bardzo szybko ale w P4 często się coś zacina i stąd
    > np. brak sms-a. Przećwiczyłem to niedawno.

    No to ja dorzucę swoje żeby nie było tak różowo z Orange.

    Po zgłoszeniu przeniesienia z Orange do Play i odczekaniu 2-3 dni
    telefon do BOK Orange : "z naszej strony nie ma żadnych problemów, zgoda
    została wysłana w dniu xxxx".

    Następnego dnia w Play mówią że "nie dostali, ale Orange przesyła
    pocztą, proszę poczekać jeszcze 2-3 dni".

    Po 2-3 dniach w Play dalej nie ma, w Orange mówią ze wysłali.

    Po kolejnych 5 dniach dowiaduję się, że Orange odrzuciło wniosek ze
    względu na niezgodność danych (mieli stary nr dowodu osobistego).

    A BOK zapewniał dwukrotnie, że problemów nie ma i zgoda JUŻ ZOSTAŁA
    WYSŁANA do Play.

    Pozdro
    --
    Borafu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: