  • Data: 2009-09-20 15:39:37
    Temat: Re: Problem z przeniesieniem numeru do PLAY
    Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Dodam, że na stronie status.przejdzdoplay.pl cały czas był status nr 2,
    > że czekają na zgodę Plusa.
    > Także BOK Playa twierdził co innego, a w salonie było co innego.

    ta strona playa pokazuje prawde raz na 5 przypadkow. Na poczatku to
    dzialalo jeszcze i smsy dochodzily ze mozna sie zglosic po starter.
    Teraz juz w ogole to nie dziala. Po prostu na nastepny dzien po
    zlozeniu wniosku trzeba isc do salonu playa i tam juz bedzie mozna
    kontynuować sprawe. Orange i Era jeszcze nigdy mi sie nie spoznili z
    uwolnieniem numeru.