  • 1. Data: 2009-11-22 08:16:23
    Temat: Problem z nagrywarką dvd- help
    Od: Marcin <b...@t...net.pl>

    Witam wszystkich.

    Otóż pojawił się u mnie problem z nagrywarką dvd samsung SH S223B, nie
    widzi ona czystych płyt, flashowałem napęd do najnowszego firmware SB 02
    i też nic z tego. Nie widzi i już , gdy włożę oryginalną płytę (np grę)
    jest wszystko jest w porządku a czystych nie widzi. Napęd ma 0.5 roku.
    Wupaliłem może ze 20 płyt ze zdjęciami i jakiś obraz płyty parę razy.
    Pracuje on pod Win 7 RC. Oddawać na gwarancję czy jest jakiś sposób na
    "postawienie go na nogi".
    pzdr
    marcin

  • 2. Data: 2009-11-22 19:26:41
    Temat: Re: Problem z nagrywarką dvd- help
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > Wupaliłem może ze 20 płyt ze zdjęciami i jakiś obraz płyty parę razy.
    > Pracuje on pod Win 7 RC. Oddawać na gwarancję czy jest jakiś sposób na

    Co to za czyste płyty i czy próbwowałeś innych (inną markę)/

  • 3. Data: 2009-11-22 19:41:06
    Od: Marcin <b...@t...net.pl>

    Nex@pl pisze:

    > Co to za czyste płyty i czy próbwowałeś innych (inną markę)/
    pierwsze były maxell , nie widzi wcale, drugie TDK widzi i coś wypala
    (trial alcohola 120%, img burn, nero) ale po wypaleniu napęd nic nie
    widzi na płytce nagranych plików,muli jakiś czas strasznie i coś melduje
    o gotowych plikach do nagrania, a na płycie widać że wypalone już jest.
    Tak wypalonej płyty (tzn plików na niej)nie widzą też napędy innych
    komputerów.

  • 4. Data: 2009-11-22 20:39:06
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    No to już raczej do wymiany, miałem cos takiego w laptopie, inna
    nagrywarka radziła sobie bez problemu.