    From: Marcin <b...@t...net.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Problem z nagrywarką dvd- help
    Date: Sun, 22 Nov 2009 20:41:06 +0100

    Nex@pl pisze:

    > Co to za czyste płyty i czy próbwowałeś innych (inną markę)/
    pierwsze były maxell , nie widzi wcale, drugie TDK widzi i coś wypala
    (trial alcohola 120%, img burn, nero) ale po wypaleniu napęd nic nie
    widzi na płytce nagranych plików,muli jakiś czas strasznie i coś melduje
    o gotowych plikach do nagrania, a na płycie widać że wypalone już jest.
    Tak wypalonej płyty (tzn plików na niej)nie widzą też napędy innych
    komputerów.