  • Data: 2015-01-22 11:56:44
    Temat: Re: Problem z laptopem
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-22 o 10:19, Konspirator pisze:

    > A jeśli istnieje potrzeba dużej mobilności, to cóż: z miejsca dokupić
    > drugi akumulator i wozić ze sobą zasilacz/ładowarkę.

    Tak tak, ale nie w tym rzecz. Generalnie stronię od laptopów a gdy mi
    przyszło używać je częściej, to zauważyłem iż "stary" Vaio nieużywany
    trzyma stan naładowania nieporównywalnie dłużej niż nowy Lenovo. Jeśli
    potrzebowałem na jakiś wyjazd laptopa, to Vaio po prostu brałem nie
    myśląc o tej czynności a Lenovo muszę naładować za każdym razem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek