  • Data: 2015-01-22 15:51:53
    Temat: Re: Problem z laptopem
    Od: " \(c\)RaSz" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam za [OoT], ale... nie mogłem się powstrzymać!

    Użytkownik "Leszek K." napisał w
    : Dnia Thu, 22 Jan 2015 09:02:08 +0100, (c)RaSz napisał(a):
    :
    : > Użytkownik "Leszek K." napisał w
    : > news:m9q7k5$aq0$1@dont-email.me...
    : >:
    : >: --
    : >: +++ Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
    : >
    : > - Wszechświat podzielony za pomocą... ogórka? A to pyszne!
    :
    : Więcej informacji:
    : http://pl.wikipedia.org/wiki/Hex_%28komputer%29
    :

    Aaaa! To Terry Pratchett, wszystko jasne! Uwielbiam jego "Świat Dysku", i
    zaczytuję się kolejnymi tomami tego cyklu. Natomiast zdecydowanie nie podzielam
    jego poglądów politycznych. No cóż, nie przeszkadza mi to jednak w... czytaniu,
    i oklaskach za wysokie loty literackie, wykraczające daleko poza przyciasne ramy
    "zwykłej" fantasy...

    --

    Socjalizm - to opium dla ludu!