  • Data: 2015-01-22 10:19:51
    Temat: Re: Problem z laptopem
    Od: Konspirator <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-21 o 11:24, Marek pisze:
    > Czy w Waszych sprzętach też tak jest?

    Ja zauważyłem, że istnieje znaczna zależność pomiędzy stanem akumulatora
    a szybkością jego samorozładowywania.
    Nowy będzie się trzymał dłużej, co oczywiste.

    W 6-letnim aparacie mam akumulator Li-ion i chociaż wciąż jest dość
    sprawny, bo po naładowaniu wyświetla mi gotowość do blisko 300 min
    pracy, to jednak nieużywany, siedząc w aparacie, traci moc.
    Podejrzewam, że gdyby go wyciągać, zjawisko zostałoby zauważalnie
    ograniczone, ale co tu się pieścić z tymi akumulatorami?
    Jak padnie, to się wymienia na nowy. Lub raczej: kupuje nowy sprzęt z
    nowym akumulatorem.
    A jeśli istnieje potrzeba dużej mobilności, to cóż: z miejsca dokupić
    drugi akumulator i wozić ze sobą zasilacz/ładowarkę.

    --