    Date: Fri, 07 Dec 2012 22:45:26 +0100
    From: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc[kropka]pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Problem z lampą Nissin Mark II Di 866 Professional

    W dniu 2012-12-07 21:16, Piratee pisze:

    > Witam
    > Kiedyś miałem METZ-a 60CT4 był niezniszczalny.
    > Znajomy miał METZ-a 32 i też odsprzedał w dobrym stanie.
    >
    > Jak firma dba o renomę tak jak kiedyś to sprzęt się szybko nie zepsuje;]
    >
    > Ps.
    > Robiłem zdjęcia w setkach na weselach i studniówkach.
    >
    > Pozdrowienia
    > piratee

    A ja miałem (i nadal mam) Metza 44. Trafił go szlag, skontaktowałem się
    z serwisem, i tu nastąpiła całkowita katastrofa.
    W końcu rozkręciłem lampę, znalazłem i wymieniłem uszkodzony tranzystor
    i lampa działa do dziś. Przy okazji doszedłem do wniosku, że takie
    konstrukcje powinno pokazywać się studentom na zajęciach "jak nie
    projektować układów elektronicznych".
    (Tranzystor wymieniłem na sporo większy)

    Pozdrawiam,
    Paweł