  • 1. Data: 2011-09-15 18:52:24
    Temat: Problem z kardridżem
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Z dnia na dzień drukarka HP5550 przestała rozpoznawać napełniany kardridż
    kolorowy (zamiennik HP57).

    Nawet ma problem z oryginałem ważnym do 2008/10/26

    Jak usunąć ten problem?

  • 2. Data: 2011-09-15 18:57:32
    Temat: Re: Problem z kardridżem
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "rageofhonor" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Z dnia na dzień drukarka HP5550 przestała rozpoznawać napełniany kardridż
    > kolorowy (zamiennik HP57).
    >
    > Nawet ma problem z oryginałem ważnym do 2008/10/26
    >

    > Jak usunąć ten problem?

    Najszybciej? Kupując nową plujkę, bo oczywiście styki przeczyściłeś.

  • 3. Data: 2011-09-15 19:28:42
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-15 20:52, rageofhonor pisze:
    > Z dnia na dzień drukarka HP5550 przestała rozpoznawać napełniany kardridż
    > kolorowy (zamiennik HP57).
    >
    > Nawet ma problem z oryginałem ważnym do 2008/10/26
    >

    > Jak usunąć ten problem?

    W swoich kadridżach musiałam igłą dziurki robić, bo głowica się nie
    przebiła, a juz miałam je wyrzucić do kosza.
    Spróbuj najpierw przeprowadzić czyszczenie jeśli masz taką "dogodność" w
    drukarce.

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci

  • 4. Data: 2011-09-15 20:40:39
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    Animka wrote:

    > W swoich kadridżach musiałam igłą dziurki robić, bo głowica się nie
    > przebiła

    .
    .
    .

  • 5. Data: 2011-09-16 11:10:24
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    >Z dnia na dzień drukarka HP5550 przestała rozpoznawać napełniany kardridż
    >kolorowy (zamiennik HP57).
    >
    > Nawet ma problem z oryginałem ważnym do 2008/10/26
    >

    > Jak usunąć ten problem?

    przeczyścić styki, zarówno kartridża jak i w samej drukarce. HP ma z tym
    odwieczny problem.

  • 6. Data: 2011-09-16 13:57:32
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "rageofhonor" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

    > przeczyścić styki, zarówno kartridża jak i w samej drukarce. HP ma z tym
    > odwieczny problem.
    Kardridż czyściłem styków drukarki nie ale inny kardridż chodzi. Czyli
    wygląda na to że szlag trafił kardridż

  • 7. Data: 2011-09-16 20:50:28
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-16 15:57, rageofhonor pisze:

    > Użytkownik "Doxent"<d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Kardridż czyściłem styków drukarki nie ale inny kardridż chodzi. Czyli
    > wygląda na to że szlag trafił kardridż

    Jak nieoryginalny tylko np z allegro to spróbuj zrobić dziureczkę igłą,
    żeby tusz zaczął się wydostawać.

  • 8. Data: 2011-09-16 21:04:15
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-09-16 22:50, Animka pisze:

    > Jak nieoryginalny tylko np z allegro to spróbuj zrobić dziureczkę igłą,
    > żeby tusz zaczął się wydostawać.

    Nie dajesz za wygraną co? I wciskasz swoją teorię i robieniu dziurek? :))))
    Przeczytaj pytanie zanim odpowiesz...

  • 9. Data: 2011-09-17 12:20:56
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-09-16 22:50, Animka pisze:
    > Jak nieoryginalny tylko np z allegro to spróbuj zrobić dziureczkę igłą,
    > żeby tusz zaczął się wydostawać.

    Zajmij się swoją dziureczką, tylko niekoniecznie na tej grupie.

  • 10. Data: 2011-09-17 16:19:12
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-16 23:04, Jawi pisze:

    > Nie dajesz za wygraną co? I wciskasz swoją teorię i robieniu dziurek? :))))
    > Przeczytaj pytanie zanim odpowiesz...

    Moja też nie rozpoznawała, ale później poznała.