-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Marek <g...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: Re: Problem z hamulcami - pytanie
Date: Mon, 26 Jan 2009 23:36:16 +0100
Organization: http://news.icm.edu.pl/
Lines: 38
Message-ID: <glldt0$rrc$1@achot.icm.edu.pl>
References: <4...@w...googlegroups.com>
NNTP-Posting-Host: chello087207111232.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: achot.icm.edu.pl 1233009376 28524 87.207.111.232 (26 Jan 2009 22:36:16 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 26 Jan 2009 22:36:16 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4...@w...googlegroups.com>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.19 (Windows/20081209)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:586716
[ ukryj nagłówki ]m...@h...co.uk pisze:
> Witam,
>
> Pytanie do znawcow tematu.
>
> Mam problem z hamulcami - mianowicie dzwignia hamulca jest miekka -
> milion sposobow na odpowietrzanie nie podzialalo. Po wszystkim
> postanowilem oddac motor do mechanika - ten odpowietrzyl "na ile mogl"
> i powiedzial mi ze to pompa juz nie dziala tak jak powinna.
>
> Po zacisnieciu przewodow zaraz za zaciskami (metalowym "zaciskaczem")
> - dzwignia hamulca jest twarda jak stal. Po zdjeciu "zaciskacza" (sory
> ale nie wiem jak to sie nazywa po polsku - szczypce?:) jest flaczasto
> i minimalnie twardnieje po kilkukrotnym wcisnieciu.
> Pytanie:
>
> Czy to jest jednak pompa? Jesli tak to dlaczego po zaklampowaniu
> przewodow dzwignia jest praktycznie idealnie twarda (czy moze czegos
> nie rozumiem i tak moze byc nawet jesli pompa jest nie teges) ?
> Wymienilem plyn, uszczelniacze w tloczkach - nic nie cieknie.
> Wiec gdzie moze byc problem? Pompa? Uszczelniacze "trzymaja" tloczki?
>
>
> Pozdrawiam,
>
>
> mt
To może jednak pompa - dopóki testujesz na zaciśniętych przewodach tłok
nie ma szansy się przesunąć i pompa trzyma ciśnienie. Kiedy zwolnieniu
zaciśniętych przewodów tłok w pompie trochę się poruszy, zaczyna
przepuszczać na przykład z powodu porysowanej/skorodowanej gładzi
cylinderka. Wtedy może (ale nie musi) pomóc polerowanie (ja robiłem
papierem 2000 i zieloną pastą polerską) pompy plus reparaturka.
powodzenia,
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 27.01.09 10:54 m...@h...co.uk
- 27.01.09 11:00 Kuczu
- 27.01.09 11:33 m...@h...co.uk
- 04.02.09 22:29 krzysztof1972
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=