    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z hamulcami - Sharan i ukrecone mocowanie
    Date: Sun, 2 Jan 2011 22:42:25 +0100

    *RadekNet* w wiadomości news:ifqprt$im2$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > Tak, to zdanie bylo totalnie bez zlosliwosci. Bo wg mojej wiedzy serwis
    > hamulcow spokojnie powinen wystarczyc czy wymiane klockow/tarcz.

    U mnie niestety pare lat temu też zaszła konieczność wymiany prowadnicy,
    pęknięta gumka zrobiła swoje. Wymieniałem tylko koło, zobaczyłem jak wygląda
    tarcza hamulcowa i skończyło się skuteczną naprawą choć była ona z
    zaskoczenia. Ale w jednym masz racje, hamulce to najczęsćiej klocki i
    tarcze, rzadziej płyn, a problemy z pracą zacisku to już w ogóle margines.

    > Chcialem Ci napisac, ze chyba cos Ci sie w glowie poprzewracalo, bo takim
    > tonem to mozesz z kolega z podworka rozmawiac, ale jednak odpisze bardziej
    > merytorycznie.

    Czy ja mam poważnie uszkodzone auto i będe nim jeździł?
    Jeśli chcesz coś napisać to się nie krępuj.

    > Nie dyskutuje z Toba o moim rozsadku tylko o technice. Moj pomysl
    > faktycznie nie najszczesliwszy, bo chodzi o hamulce, ale na dojechanie do
    > sklepu musi wystarczyc a technicznie rzecz biorac pracuje to tak, ze nie
    > ma prawa nic sie zablokowac - w najgorszym wypadku oprze sie gora o felge.
    > A jesli uwazasz, ze zapieczenie sie prowadnicy jest takie nierealne to ...
    > wyzlosliwiajmy sie dalej.

    Teroretycznie to tylne hamulce pracują słabiej, jak będziesz jechał
    delikatnie to będzie ok, ale jak Twój limit pecha się jeszcze nie wyczerpał
    będzie niebezpiecznie.

    > Powinienes pisac poradniki ;>

    Z poradników i porad to ja przeważnie korzystam, a nie pisze - mam taki
    głupi może zwyczaj że generalnie korzystam z rad mądrzejszych i bardziej
    doświadczonych od siebie...

    Pozdr