  • 11. Data: 2012-07-09 13:00:28
    Temat: Re: Problem z hamulcami
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 09.07.2012 Grejon <g...@g...com> napisał/a:

    > Tarcze wentylowane?

    Pojęcia nie mam.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2012-07-09 13:05:01
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Mechanik rozbierze, za słabo się znam, żeby grzebać w tak
    > ważnej rzeczy.
    > A mechanik zaufany i sprawdzony. Tylko nie wiem na ile
    > kasy się
    > szykować i jak spokojnie mam do niego jechać.

    Skoro nie zamierzasz tego sam ruszać to nie prościej
    pojechać do mechanika od razu? I tak będziesz musiał, a
    skoro to zaufany to przecież Ci powie po rozmontowaniu ile
    masz kasy mieć... Chyba że on pobiera opłatę z góry ;-).

  • 13. Data: 2012-07-09 13:09:42
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Pojęcia nie mam.

    Bo jeśli wentylowane to się jedna strona mogła to wentylacji zetrzeć i
    żeberka tłuką po klocku.

    http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/drukuj.php?co=1&i
    d=74

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 14. Data: 2012-07-09 13:34:31
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 09.07.2012 Robert_J <d...@g...pl> napisał/a:

    > Skoro nie zamierzasz tego sam ruszać to nie prościej
    > pojechać do mechanika od razu?

    Pożyczysz wiaderko wolnego czasu?
    ;-)

    > I tak będziesz musiał, a
    > skoro to zaufany to przecież Ci powie po rozmontowaniu ile
    > masz kasy mieć... Chyba że on pobiera opłatę z góry ;-).

    Ale nie powie mi na ile grozi mi utrata hamulców jak będę do niego
    jechał. A będę miał +/- 100km.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 15. Data: 2012-07-09 13:44:27
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    > Bo jeśli wentylowane to się jedna strona mogła to wentylacji zetrzeć i
    > żeberka tłuką po klocku.

    Mam nadzieję, że nie. Chociaż i tak pewnie wymienię komplet.

    > http://www.swiatmotoryzacji.com.pl/drukuj.php?co=1&i
    d=74

    Znam.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2012-07-09 13:45:38
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Ale nie powie mi na ile grozi mi utrata hamulców jak będę do niego
    > jechał. A będę miał +/- 100km.

    Lepiej nie ryzykuj, jeśli felga się robi gorąca, to ukręcisz łożysko.

  • 17. Data: 2012-07-09 17:06:49
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    > Lepiej nie ryzykuj, jeśli felga się robi gorąca, to ukręcisz łożysko.

    Nie jest tak gorąca, żeby parzyła.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski