  • 11. Data: 2012-10-24 20:01:57
    Temat: Re: Problem z drzwiami - Fabia
    Od: anabolo <t...@b...olo.lolo.pl>

    t? napisał:

    > Ostatnio obsysałem i bez problemu 50 zł weszło.

    Gratulacje

  • 12. Data: 2012-10-24 21:32:37
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Marek" <a...@k...tw> napisał w wiadomości

    > Są filmy przedstawiające zdejmowanie tapicerki z drzwi, ale dotyczą sytuacji
    > gdy te są w stanie otwartym. Problem w tym, że na wysokości progu są wkręty
    > które należy wykręcić a nie ma do nich teraz dostępu.

    Kiedy ja miałem taką akcję to tak długo szarpałem się z klamką/kluczem aż udało
    mi się otwrzyć drzwi i wtedy od razu wszystko wybebszyłem. Martwy siłownik
    stawia opór, ale w końcu się poddaje :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 13. Data: 2012-10-24 21:35:58
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-24 19:55, t? pisze:

    > I robisz to za 50 zł?

    Nie.

  • 14. Data: 2012-10-24 22:11:55
    Od: tÎż

    Filip wrote:

    > Nie.

    Więc kupno tapicerki na Allegro będzie tańsze.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 15. Data: 2012-10-24 23:19:38
    Od: Marek <a...@k...tw>

    W dniu 2012-10-24 21:32, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Kiedy ja miałem taką akcję to tak długo szarpałem się z klamką/kluczem
    > aż udało mi się otwrzyć drzwi i wtedy od razu wszystko wybebszyłem.
    > Martwy siłownik stawia opór, ale w końcu się poddaje

    Niepokoi mnie to, że przy próbie otwierania klamką wewnętrzną wysuwa się
    kołek przy szybie co może świadczyć o tym, że cięgno kołka nie jest
    blokowane a ponieważ jest ono połączone z cięgnem siłownika to można
    domniemywać, że siłownik (jego cięgno)nie blokuje całego mechanizmu. Nie
    wiem czy jest prawdopodobne, że zablokował się mechanizm zamykający drzwi.

    --
    Marek

  • 16. Data: 2012-10-24 23:20:20
    Od: Marek <a...@k...tw>

    W dniu 2012-10-24 12:40, Filip pisze:
    > Skąd jesteś? Jestem w stanie Ci te drzwi otworzyć bez najmniejszego
    > uszczerbku.

    Z Wrocławia

    --
    Marek

  • 17. Data: 2012-10-24 23:37:53
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > jeżeli uda Ci się jakoś pokonać tapicerkę, to czeka Cię jeszcze jedna
    > niespodzianka:) pod tapicerką jest przynitowana blacha, zawierająca całe
    > bebechy do podnoszenia szyby.. Choć może się okazać że jakaś tam dziura z
    > dostępem do zamka zostanie - nie pamiętam teraz dokładnie..

    W znanej mi Fabii z 2000 roku blacha jest przykręcana.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 18. Data: 2012-10-24 23:57:18
    Od: qnick <a...@p...eu.pl>

    W dniu 2012-10-24 23:19, Marek pisze:

> [...]
    > wiem czy jest prawdopodobne, że zablokował się mechanizm zamykający drzwi.

    No bo Fabia ma jakieś tam ryglowanie i nie otworzysz ciągnąć klamką
    wewnętrzną gdy drzwi zostały zamknięte nawet przy sprawnym zamku. Dla
    testu wsiądź do środka zamknij się centralnym i spróbuj otworzyć drzwi
    klamką wewnętrzną ze sprawnym zamkiem też Ci się nie uda.
    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !

  • 19. Data: 2012-10-24 23:59:49
    Od: qnick <a...@p...eu.pl>

    W dniu 2012-10-24 23:37, yabba pisze:

    > W znanej mi Fabii z 2000 roku blacha jest przykręcana.

    No niektóre miały te blachy na śruby M6 lub M5 bodajże, a niektóre na
    nity. Pozostaje tapicerka.

    --
    Jeśli twoja kobieta chce nauczyć się jeździć nie stawaj jej na drodze !

  • 20. Data: 2012-10-25 00:38:43
    Od: Marek <a...@k...tw>

    W dniu 2012-10-24 23:57, qnick pisze:
    > Dla testu wsiądź do środka zamknij się centralnym i spróbuj otworzyć
    > drzwi klamką wewnętrzną ze sprawnym zamkiem też Ci się nie uda.

    Sprawdzałem, prawe tylne drzwi zamknięte z pilota - pozwalają się
    otworzyć wewnętrzną klamką.

    --
    Marek