  • 21. Data: 2012-10-25 08:54:08
    Temat: Re: Problem z drzwiami - Fabia
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-24, Marek <a...@k...tw> wrote:

    > Niepokoi mnie to, że przy próbie otwierania klamką wewnętrzną wysuwa się
    > kołek przy szybie co może świadczyć o tym, że cięgno kołka nie jest
    > blokowane a ponieważ jest ono połączone z cięgnem siłownika to można
    > domniemywać, że siłownik (jego cięgno)nie blokuje całego mechanizmu. Nie
    > wiem czy jest prawdopodobne, że zablokował się mechanizm zamykający drzwi.

    Sprobuj trzymac kolek w gorze i jednoczesnie otwieraj klamka.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2012-10-25 09:08:26
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-24 22:11, t? pisze:

    > Więc kupno tapicerki na Allegro będzie tańsze.

    Po pierwsze: Nie napisałem za ile to robię i czy w ogóle cokolwiek biorę.
    Po drugie: Nie otworzysz drzwi jak ściągniesz/wyrwiesz boczek drzwiowy.

  • 23. Data: 2012-10-25 09:09:15
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-24 23:20, Marek pisze:

    > Z Wrocławia

    No to lipton. Ja jestem z północy...

  • 24. Data: 2012-10-25 11:41:41
    Od: Marek <a...@k...tw>

    W dniu 2012-10-25 09:08, Filip pisze:
    > Po pierwsze: Nie napisałem za ile to robię i czy w ogóle cokolwiek biorę.
    > Po drugie: Nie otworzysz drzwi jak ściągniesz/wyrwiesz boczek drzwiowy.

    Szkoda, że jesteś z północy:( Bardzo mnie zmartwiło to, co piszesz, że
    zdjęcie lub wyrwanie tapicerki nie pozwoli otworzyć drzwi. Pamiętam, że
    w tych drzwiach był wymieniany mechanizm podnoszenia szyby, który był
    zamontowany na dużej blasze którą odkręcano. Czy przy zamkniętych
    drzwiach nie jest możliwe odkręcenie tej blachy pod którą zapewne są
    cięgna od klamek i siłownika?

    --
    Marek

  • 25. Data: 2012-10-25 17:03:43
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-25 11:41, Marek pisze:

> [...]
    > zamontowany na dużej blasze którą odkręcano. Czy przy zamkniętych
    > drzwiach nie jest możliwe odkręcenie tej blachy pod którą zapewne są

    Nie wiem, bo nie pamiętam jak jest w skodzie. Najlepiej odkręcić tę
    blachę w drugich drzwiach (działających) i zobaczyć czy jest dojście do
    zamka na tyle aby go otworzyć (nie wykręcić, otworzyć). Ale będziesz
    musiał zdemolować tapicerkę. Ja Ci niestety nie powiem jak otworzyć tych
    drzwi, bo takich informacji nie może być na necie.

  • 26. Data: 2012-10-25 22:49:12
    Od: tÎż

    Filip wrote:

    > Po pierwsze: Nie napisałem za ile to robię i czy w ogóle cokolwiek
    > biorę.

    Jesteś nienormalny?

    > Po drugie: Nie otworzysz drzwi jak ściągniesz/wyrwiesz boczek
    > drzwiowy.

    Otworzę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 27. Data: 2012-10-25 23:12:41
    Od: Marek <a...@k...tw>

    W dniu 2012-10-25 08:54, AZ pisze:
    > Sprobuj trzymac kolek w gorze i jednoczesnie otwieraj klamka.

    Zrobiłem taką próbę:
    - opuściłem szybę w tych nieszczęsnych drzwiach
    - przy użyciu wewnętrznej klamki spowodowałem, że kołek przy szybie
    się wysunął.
    - złapałem za kołek i jeszcze odrobinę go podniosłem przy zwolnionej
    klamce wewnętrznej.
    - trzymając podniesiony poprzednio kołek próbowałem otwierać klamką
    zewnętrzną - niestety bez żadnego efektu.

    --
    Marek

  • 28. Data: 2012-10-25 23:38:41
    Od: Marek <a...@k...tw>

    W dniu 2012-10-25 17:03, Filip pisze:
    > Ja Ci niestety nie powiem jak otworzyć tych drzwi, bo takich informacji
    > nie może być na necie.

    Rozumiem, też nie chcę aby ogólnie dostępna była instrukcja jak otwierać
    Fabie. Czy w rozmowie telefonicznej (kupię kartę prepaid/numer podam na
    grupie/podeślesz mi SMS-em swój numer/ dzwonię do Ciebie) skłonny jesteś
    mi pomóc?

    --
    Marek

  • 29. Data: 2012-10-26 14:39:02
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-25 23:38, Marek pisze:

> [...]
    > Fabie. Czy w rozmowie telefonicznej (kupię kartę prepaid/numer podam na
    > grupie/podeślesz mi SMS-em swój numer/ dzwonię do Ciebie) skłonny jesteś

    Przykro, nie uczę nikogo otwierania drzwi. Jedyne co Ci mogę polecić i
    co byłoby najrozsądniejsze w Twoim przypadku.. Podjedź do serwisu skody
    i spytaj czy otworzą Ci drzwi bez demolowania. Powinni dać sobie radę
    jeśli są fachowcami i też za dużo nie powinni skasować.

  • 30. Data: 2012-10-26 14:40:09
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-25 22:49, t? pisze:

    > Jesteś nienormalny?

    Nie. Za to Ty chyba tak, bo na siłę mi próbujesz udowodnić że zarabiam
    na awaryjnym otwieraniu drzwi.

    > Otworzę.

    Powodzenia. Nie zapomnij, że zamek jest niesprawny.