  • 1. Data: 2010-04-08 17:43:47
    Temat: Problem z atramentem w drukarce - pomocy!
    Od: "Wahine" <...@a...pl>

    Witam!

    Mam drukarkę Canon iP4300. Używam do niej
    zamienników wkładów z tuszem z głowicą.

    Ostatnio podejrzanie szybko zużywały się tusze
    kolorowe i czarny, ten cienki. Pokazywało to
    okienko pojawiające się przy starcie drukowania.

    Zajrzałam żeby sprawdzić poziom i okazuje się,
    że nie mogę tego zrobić w przypadku pojemnika
    PGI-5B (tego grubego) ponieważ pomiędzy tym
    skrzydełkiem, które się dociska przy wyjmowaniu
    a samym pojemnikiem jest coś w rodzaju czarnego
    bolca, który nie pozwala na dociśnięcie tego
    skrzydełka.

    Zakładam, że ten pojemnik i tak jest pusty, więc
    mogę dopuścić jego zniszczenie, ale jak go wyjąć
    nie niszcząc drukarki?

    Co z tym zrobić? Bardzo proszę pomóżcie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-04-08 19:36:51
    Temat: Re: Problem z atramentem w drukarce - pomocy!
    Od: "Wahine" <...@a...pl>

> [...]
    > mogę dopuścić jego zniszczenie, ale jak go wyjąć
    > nie niszcząc drukarki?
    >
    > Co z tym zrobić? Bardzo proszę pomóżcie.

    Udało mi się ten bolec wydłubać. Pewnie był tam
    od początku i do drukowania koloru czarnego były
    mieszane tusze kolorowe.
    Pierwszy raz kupiłam zamiennik tej firmy. W innych
    takiego czegoś nie było.