  • 1. Data: 2010-04-06 14:02:38
    Temat: Router 2MB a wgrywanie wlasnego BIOSA z logowaniem pod Hot-Spot (autoryzacja na login i hasło
    Od: "Milosz K." <n...@a...ble.pl>

    Jak w temacie. Jest taka opcja? Gdzieś tam coś czytałem na temat tego
    rodzaju rozwiązań, aczkolwiek z tego co mi wiadomo może mieć zastosowanie w
    routerach 4MB. System chodzi w 90% godzin pracy pod Windows, więc za bardzo
    nie mam ochoty szukać rozwiązań Linuxowych

    Pozdro, M.

    __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database
    4995 (20100402) __________

    http://www.eset.com

  • 2. Data: 2010-04-08 15:54:25
    Od: "Madrzejszy od radia." <m...@m...pl>

    Milosz K. pisze:
> [...]
    > zastosowanie w routerach 4MB. System chodzi w 90% godzin pracy pod
    > Windows, więc za bardzo nie mam ochoty szukać rozwiązań Linuxowych

    To moze od razu wgraj do niego windows Xp jak szalec to szalec.

    Zdales juz egzamin dla 6 klasistow?

  • 3. Data: 2010-04-08 16:06:48
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-04-08 17:54, Madrzejszy od radia. pisze:

    > Zdales juz egzamin dla 6 klasistow?
    no z treści powyższego pytania widać jednak że nie:)) pytanie było
    rozumiem retoryczne
    p.s. jeszcze ta sygnaturka eseta:)