  • 1. Data: 2010-04-08 12:32:22
    Temat: Tagan ocena ze zdjęcia
    Od: "Eryk" <k...@i...pl>

    Witam,

    Mam pytanie o zasilacz Tagan przedstawiony na zdjęciu
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3ac7531b04fe5b6c
    .html

    Na dole mniej więcej na środku jest taki biały element który jest zalany
    czymś brązowym, tak jakby coś z niego kipiało. Czy coś z nim jest nie tak?
    Zasilacz podobno działa ale czy będzie długo działał bez problemu?
    (przepraszam to do wróżek :) Ewentualnie czy to można wymienić i ile by
    kosztowało?

    Z góry dzięki za sugestie.

    Pzdr
    Eryk

  • 2. Data: 2010-04-08 13:33:43
    Temat: Re: Tagan ocena ze zdjęcia
    Od: "Leszek K." <l...@n...pl>

    Dnia Thu, 8 Apr 2010 14:32:22 +0200, Eryk napisał(a):

> [...]
    > Zasilacz podobno działa ale czy będzie długo działał bez problemu?
    > (przepraszam to do wróżek :) Ewentualnie czy to można wymienić i ile by

    Transformator zalany żywicą coby nie piszczał. Wszystko w porządku.

  • 3. Data: 2010-04-08 13:45:45
    Od: "Eryk" <k...@i...pl>

    > Transformator zalany żywicą coby nie piszczał. Wszystko w porządku.

    Dziękuję za odpowiedź :)

    Pzdr
    Eryk