eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    ostnews.google.com!e20g2000vbx.googlegroups.com!not-for-mail
    From: WS <L...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Date: Sun, 5 Dec 2010 12:53:11 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 27
    Message-ID: <5...@e...googlegroups.com>
    References: <idfm14$6hi$1@inews.gazeta.pl> <idfq7p$eso$1@news.net.icm.edu.pl>
    <idfqmq$te0$1@news.onet.pl> <idfr6h$eso$3@news.net.icm.edu.pl>
    <idftl0$ram$1@mx1.internetia.pl> <idfthe$eso$12@news.net.icm.edu.pl>
    <idfuhq$c1$1@mx1.internetia.pl> <idg902$mki$3@news.net.icm.edu.pl>
    <4cfba92c$1@news.home.net.pl> <idgc26$mki$6@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89.78.238.184
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1291582391 21989 127.0.0.1 (5 Dec 2010 20:53:11 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 20:53:11 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e20g2000vbx.googlegroups.com; posting-host=89.78.238.184;
    posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2)
    Gecko/20100115 Firefox/3.6,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331878
    [ ukryj nagłówki ]

    On 5 Gru, 16:42, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

    > Jak może być wszystko jedno, jak inny prąd ładowania daje prostownik a
    > inny alternator. Jak jedziesz, to masz włączone odbiorniki prądu...

    Wymyslasz jakies dziwne teorie ;0

    Roznica jest, ladowany alternatorem moze dostac znacznie wiekszy prad
    ladowania, czyli wrecz gorzej niz prostownikiem ;)

    Aku w samochodzie laduje sie stalym napieciem (i moze ono byc
    podlaczone non stop do aku - jesli napiecie aku zrowna sie z napieciem
    zasilania to prad przestaje plynac). jesli jest bardzo rozladowany, to
    praktycznie nic nie ogranicza tego pradu (moc alternatora), moze byc
    wtedy ladowany pradem ~kilkadziesiat A, co na dobr mu nie wychodzi...

    Prostownik (taki najzwyklejszy, bez super automatyki) pozwala na
    ustawienie pradu ladowania, najczesciej ustawia sie
    "dziesieciogodzinny" czyli pojemnoscw w Ah przez 10 i laduje sie
    10-12h

    Bezobslugowosc, to jak juz kilka(nascie?) osob pisalo brak korokow i
    mozliwosci uzupelnianai elektrolitu - tak samo bezobslugowe sa np.
    akumulatorki AA ;) i sie je LADUJE!!!

    WS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: