    From: "Przembo" <x...@x...xx>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Date: Sun, 5 Dec 2010 20:39:53 +0100

    *Marek P.* w wiadomości news:idge8f$p5e$1@inews.gazeta.pl napisał(a):
    > To podłacz miernik lub żaróweczkę bezpośrednio do świec to się zdziwisz.

    Zarzuciłeś jak łysy grzywą o kant kuli...
    Nie raczyłeś przeczytać mojego posta lub zwyczajnie nie zadałeś sobie trudu
    by go zrozumieć.

    > Wierzysz we wszystko co widzisz. Kontrolka jest dla debili aby pokazac że
    > już można kręcić rozrusznikiem. SDI miało nawet wstępne grzenie świec po
    > otworzeniou drzwi a kontrolka się nie świeciła :))

    Fotonu i elektronu nie widziałem i co z tym zrobić? Kontrolka pokazuje kiedy
    odpalać silnik i jak bardzo nie odbiegłbyś od tematu, to podłączenie
    miernika nijak nie wykarze, że świece obciążają wyłącznie akumulator.

    Pozdr