eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProblem z akumulatorem - długieRe: Problem z akumulatorem - długie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
    c-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
    not-for-mail
    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <idfm14$6hi$1@inews.gazeta.pl> <idfq7p$eso$1@news.net.icm.edu.pl>
    <4cfb6d7c$0$20998$65785112@news.neostrada.pl>
    <idfrv1$eso$5@news.net.icm.edu.pl>
    Subject: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Date: Sun, 5 Dec 2010 18:29:13 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5994
    Lines: 28
    Message-ID: <4cfbcbf1$0$22816$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.12.2.83
    X-Trace: 1291570162 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22816 83.12.2.83:7433
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331759
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:idfrv1$eso$5@news.net.icm.edu.pl...
    >
    > Masz coś sensownego do powiedzenia? To pisz.

    W zasadzie nie ma sensu opisywac spraw oczywistych.

    Akumulator bezobslugowy to taki, w ktorym nie ma ma korkow i teoretycznie
    nie ma potrzeby uzupelniania elektrolitu/rozcienczalnika. Najczestszym
    powodem usterek akumulatorow to niedomagania alternatora/elektryki w
    samochodzie - i tu trzeba przyznac racje producentom (o czym sam
    wspomniales), ze czesto nie uznaja reklamacji. Nalezy zapamietac aby ZAWSZE
    jechac na reklamacje z samym akumulatorem - wtedy nie moga sprawdzic
    ladowania w samochodzie i maja mniej podstaw do odrzucenia reklamacji...
    Tak naprawde wiekszosci akumulatorom wystarczy jedno glebokie rozladowanie i
    po nich. Kiedys mialem zelowke zaadoptowana od przemyslowego UPSa i ta
    wytrzymala maks tydzien glebokiego rozladowania. Kiedy postala sobie tak
    miesiac, to juz nie dalo jej sie naladowac.

    Nie wiem czy wiesz, ale kiedy np wydoisz aku i ostatkiem sil odpalisz a masz
    sprawny alternator, to pracuje on z maksymalna moca i aku dostaje
    kilkadziesiat amper - przy tym ladowanie prostownikiem to jak laskotanie w
    porownaniu z uderzeniem piescia.

    --
    Picasso


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: