  • Data: 2010-12-05 19:22:19
    Temat: Re: Problem z akumulatorem - długie
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 05 Dec 2010 16:00:32 +0100, Filip KK wrote:
    >Nie chce mi się schodzić do piwnicy, żeby zrobić zdjęcie akumulatora
    >bezobsługowego po ładowaniu.. Cud, że nie wybuchł! Po prostu spuchł...
    >Uwierz mi na słowo i zamilknij!!

    Wierze, bo widzialem inny aku pekniety.

    Ale widzialem tez jak pani w markecie przechylila aku pod czytnik i z
    boku kwas pociekl.

    Skoro spuchl, to widac odgazowanie zatkane slabe. W obslugowych tez
    sie zdarzalo - nie bez powodu nalezalo odkrecic korki.

    >Tych akumulatorów się nie ładuje!! Nie ma takiej potrzeby!!

    Jak jest potrzeba to sie laduje - w koncu to akumulator, a nie jadrowa
    elektrownia z zapasem paliwa na trzy lata.
    W szczegolnosci samochod go ciagle laduje.

    A prostownikiem .. trzeba umiec. Akurat tych do samochodow zazwyczaj
    jakos nie trzeba, bo musza byc odporne chocby na awarie regulatora
    napiecia.

    J.