-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.belwue.de!newsfeed01.sul.
t-online.de!t-online.de!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!74.125.46.80.MISMATCH!p
ostnews.google.com!39g2000yqa.googlegroups.com!not-for-mail
From: WS <L...@c...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Date: Mon, 20 Dec 2010 00:26:14 -0800 (PST)
Organization: http://groups.google.com
Lines: 29
Message-ID: <3...@3...googlegroups.com>
References: <a...@w...googlegroups.com>
<0...@n...onet.pl>
<a...@3...googlegroups.com>
<j...@4...com>
<9...@i...googlegroups.com>
<7...@4...com>
NNTP-Posting-Host: 132.188.32.100
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: posting.google.com 1292833574 9730 127.0.0.1 (20 Dec 2010 08:26:14 GMT)
X-Complaints-To: g...@g...com
NNTP-Posting-Date: Mon, 20 Dec 2010 08:26:14 +0000 (UTC)
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: 39g2000yqa.googlegroups.com; posting-host=132.188.32.100;
posting-account=TLUElgoAAADDTmlbJ6QaE_TrVIRPlJSK
User-Agent: G2/1.0
X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-GB; rv:1.9.2.13)
Gecko/20101203 Firefox/3.6.13 ( .NET CLR 3.5.30729;
.NET4.0E),gzip(gfe)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2336020
[ ukryj nagłówki ]On 20 Gru, 07:41, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> No i jak wezmiesz maly to nie prawda, a jak wezmiesz duzy i podlaczysz
> bezposrednio to juz moze byc prawda.
>
> Odnotowales 16A, na duzym byloby powiedzmy 40A, bez dodatkowego oporu
> kabelkow moze i 80 .. i altek tyle nie wydoli..
alez ja sie z tym calkowicie zgadzam od samego poczatku, napisalem
nawet:
dyskusja zeczela sie mniej wiecej od tego (6 XII)
"> To typowe dla całkowicie naładowanego. Ale weź taki sprawny, dobry,
ale rozładowany
> choćby w połowie (nie mówię nawet, że całkiem) i spróbuj wymusić na nim 16V
> a zobaczysz, ile amperów będziesz potrzebował :)
WS:
>>Caly czas twierdze, ze aku moze byc ladowany duzym pradem ale tylko
>>jesli jest (prawie)calkowicie rozladowany...
>>Nie widze tylko mozlowosci doladowania aku po rozruchu pradem
>>100-500A, czyli tego, co usiluje mi udowodnic m.in. Kogutek...
>>Niezaleznie jaka moc ma alternator prad ladowania bedzi taki sam
>>(oczywiscie zaczynajac od "wystarczajacej" mocy alternatora) "
WS
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- A co mnie to koooorwa obchodzi?
- Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 Re: Prywatny parking? Pierwsze 10 minut bezplatnie
- 2024-06-27 A co mnie to koooorwa obchodzi?
- 2024-06-28 nawigacja satelitarna
- 2024-06-28 SmartLife/Tuya i osuszanie -- mordowanie z zimną krwią...
- 2024-06-27 położyłem kafelki
- 2024-06-28 Łódź => International Freight Forwarder <=
- 2024-06-28 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-06-28 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-28 Sopot => Team Leader E-Commerce for Foreign Markets <=
- 2024-06-28 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=
- 2024-06-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-06-28 Warszawa => Frontend Developer (React) <=