-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: MarcinJM <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Problem z akumulatorem - d³ugie
Date: Mon, 06 Dec 2010 07:58:34 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 30
Message-ID: <idi1it$ebd$1@news.onet.pl>
References: <idgft1$2n4$1@news.onet.pl> <1...@n...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: acfg4.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1291618717 14701 83.9.208.4 (6 Dec 2010 06:58:37 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Dec 2010 06:58:37 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
In-Reply-To: <1...@n...onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332026
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-06 01:23, kogutek pisze:
>
>> Recepta: mniejszy aku (w niewielkim dieslu 60Ah spokojnie sie wyrobi),
>> albo nieco dluzsze trasy. Albo niech auto po jezdzie popracuje jeszcze
>> kilka minut z wylaczonymi odbiornikami pradu.
>>
>> --
>> Pozdrawiam
>> MarcinJM
>> gg: 978510, marcinjm()op.pl
> Przednie brednie poobiednie. Na taką okoliczność Wojtek B miał proste
> wytłumaczenie. Takie które musi dotrzeć do największego głąba. Może to niektorym
> wydawać sie dziwne że akurat ja się podpieram jego opinią. Dla mnie nie ważne
> kto kim jest i jak się z nim ciąłem, ważne że ma rację. Jeśli z wiaderka o
> pojemności 10 litrów ujmiemy jeden litr to zostanie w nim 9 litrów. Jeśli dodamy
> ten ujęty litr to znowu będziemy mięli 10. Jeśli z wanny o pojemności 200 litrów
> ujmiemy 1 litr to zostanie 199 litrów, jeśli dolejemy odlany litr to będziemy
> mieli znowu 200 litrów a nie 100 litrów. Pojemność akumulatora w logicznych
Tyle, ze mniejszy po ubytku tego 1 litra bedzie bardziej rozladowany co
poskutkuje wiekszym pradem ladowania, a wiekszy bedzie rozladowany w
nieznacznym stopniu, co da minimalny prad ladowania. Dla mniejszego
starczy czasu do pelnego doladowania, a dla wiekszego moze tego czasu
nie starczyc i bedzie wciaz niedoladowany. W swoim przykladzie
zapomniales o spadajacym pradzie ladowania w miare napelniania sie aku.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
gg: 978510, marcinjm()op.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.10 08:01 Karolek
- 06.12.10 09:49 Krzysiek Kielczewski
- 06.12.10 10:28 hamberg
- 06.12.10 10:54 Jakub Witkowski
- 06.12.10 11:11 WS
- 06.12.10 11:12 Jakub Witkowski
- 06.12.10 11:19 Jakub Witkowski
- 06.12.10 11:23 Jakub Witkowski
- 06.12.10 11:30 J.F.
- 06.12.10 11:43 Jakub Witkowski
- 06.12.10 11:53 WS
- 06.12.10 12:18 Filip KK
- 06.12.10 12:27 Waldek Godel
- 06.12.10 12:25 Filip KK
- 06.12.10 12:27 Filip KK
Najnowsze wątki z tej grupy
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=