  • Date: Fri, 12 Mar 2010 15:09:32 +0100
    From: pawell32 <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Problem z N'ka

    Axel pisze:
    > Nie wiem czy jest to 250 czy 320, mniejsza z tym, bo nie w tym rzecz.
    > Reklamacja polegałaby by na tym że dekoder jest niesprawny, czyli sprzęt
    > jest sprzedawany jako urządzenie umozliwiajace nagrywanie, ja coś nagrywam,
    > dekoder się zawiesza i dane się kasują.

    to akurat wygląda mi ewidentnie na wadliwy dysk.

    Dla mnie to oznaka że sprzet jest
    > awaryjny i tyle. Poza tym piszesz (czego wcale nie odbieram negatywnie) że
    > to nie mój dekoder. Ok rozumiem, tylko po co telewizja szczyci sie niby
    > "najbardziej zaawansowanym" wśród operatorów telewizji dekoderem skoro
    > nagrania potrafią się same skasować.

    bo jest najlepszy, ale nie oznacza to iż nie może się trafić jakieś
    uszkodzenie.
    poza tym dekoder ma gwarancje na cały okres użytkowania i nie widzę
    problemu. zabierasz dekoder wraz z umową i udajesz się do punktu
    serwisowego (są na stronie n) - wymieniają od ręki.

    Odnośnie aktualizacji to zauważyłem,
    > ponieważ czesto oglądam tv nocą że aktualizacje są sprawdzanę najczęściej
    > pomiędzy godziną 12 a 3 w nocy i wtedy też te aktualizacje są
    > przeprowadzane. W ciągu dnia nigdy nie wyskoczył komunikat że jest dostepna
    > nowa wersja oprogramowania.Siła sygnału i jego jakość jest zawsze w
    > okolicach 90%, zresztą nie wiem jaki to miałoby wpływ na zawartość dysku.
    > Dodam że żaden komunikat nie pokazywał się

    ad sygnału, pisałeś o pojawiającym się komunikacie - brak sygnału lub
    dźwięku.

    wymień dekoder i będzie ok. sam mam od kiedy wyszedł i nic się nie dzieje.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Fedora 11, Gnome, Compiz-Fusion