eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.telewizjaProblem z N'ka › Re: Problem z N'ka
  • Data: 2010-03-12 14:28:06
    Temat: Re: Problem z N'ka
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-03-12 14:14, Axel pisze:
    > Witam, mam pewien problem z telewizja N. 8 marca pojawily sie jakies
    > problemy z ogladaniem programow (nie bylo obrazu i dzwieku), nie bylo mnie
    > przy tym wiec nie wiem jak to wygladalo po raz pierwszy. 9 marca sam
    > uruchomiłem dekoder i było widoczne tylko menu. Pomyślałem że wyciągnięcie
    > wtyczki z gniazdka może cos pomóc (kiedyś przy jakichś zawiechach pomagało).
    > Jak pomyslalem tak zrobilem, w rezultacie okazalo sie ze z dysku twardego
    > (turbo recorder) usunely sie wsyzstkie nagrania. Z tego co wiem to dla
    > uzytkownika jest oddane 320gb z tego dysku, a nagrań miałem około 70%. Dane
    > zostały skasowane. Czy istnieje jakieś prawo, zapis w jakimś kodeksie - w
    > ktorym moge domagać się odszkodowania lub też przywrócenia mi tych nagrań. W
    > sumie moje rozgoryczenie w tej sprawie nie zna granic, bo nie po to kupuje
    > dekoder ktory jest reklamowany jako najlepszy, żeby w wyniku jakiegoś błędu
    > kasowały mi się nagrania. Czy z tego powodu mogę w jakiś sposób zerwać umowę
    > ?Oczywiscie za pare dni napisze jakies pismo reklamacyjne w tej srpawie,
    > poniewaz aktualnie czekam na odpowiedz mailową.
    >

    Uważasz, że istnieją bezawaryjne urządzenia?
    Jesteś w błędzie.
    Odszkodowanie za utracone nagrania i zapis w kodeksie... Mało z krzesła
    nie spadłem.
    Największy problem raczej masz sam ze sobą.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: