  • 1. Data: 2009-10-01 13:03:26
    Temat: Problem początkującego - opływanie diva
    Od: jun_dymek <j...@g...com>

    Witam

    Mam mały problem z ustawieniem divów. Z uwagi, że łatwiej wyjaśnić
    problem na obrazku podaję link do forum gdzie już napisałem o co mi
    chodzi:
    http://webinside.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=17728

    Z góry dziękuję za pomoc.

  • 2. Data: 2009-10-01 13:20:21
    Temat: Re: Problem początkującego - opływanie diva
    Od: "kamyk" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jun_dymek" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    j.googlegroups.com...
> [...]
    >
    >Mam mały problem z ustawieniem divów. Z uwagi, że >łatwiej wyjaśnić
    >problem na obrazku podaję link do forum gdzie już >napisałem o co mi

    To jest dosc prosty problem i mozna sie domyslic jak go rozwiazac:
    najprawdopodobniej wystarczy umiescic element #informacje na samym poczatku
    elementu #tresc. Jednak jesli zapytasz w ten sposob o cos bardziej
    skomplikowanego to sie zaczna lamenty, ze sie ludziom krysztalowe kule psuja
    i pomoc nie moga. Hint: brakuje kodu html by pytanie bylo pelne i
    przejrzyste.

    Pozatem polecam wspomagac sie w nauce: http://kurs.browsehappy.pl/ , o float
    jes tutaj: http://kurs.browsehappy.pl/CSS/Float . To chyba wciaz najlepszy
    kurs html/css polsku.

    >Z góry dziękuję za pomoc.

    prosz

    --
    pozdrowionka
    Kamyk

  • 3. Data: 2009-10-01 13:27:07
    Od: alianora <a...@g...pl>

    jun_dymek pisze:
> [...]
    >
    > Mam mały problem z ustawieniem divów. Z uwagi, że łatwiej wyjaśnić
    > problem na obrazku podaję link do forum gdzie już napisałem o co mi

    Umieścić #INFORMACJE wewnątrz #TRESC (na samym początku)?

  • 4. Data: 2009-10-01 13:29:31
    Od: jun_dymek <j...@g...com>

> [...]
    > skomplikowanego to sie zaczna lamenty, ze sie ludziom krysztalowe kule psuja
    > i pomoc nie moga. Hint: brakuje kodu html by pytanie bylo pelne i

    Dziękuję - oczywiście zadziałało:) Co do kryształowych kul to uznałem,
    że problem jest na tyle łatwy do rozwiązania, że całość kodu nie
    będzie w tym przypadku potrzebna.

    Pozdrawiam.