  • 1. Data: 2009-09-30 09:52:13
    Temat: FancyBox problem!
    Od: "a...@a...pl" <a...@a...pl>

    Witajcie,

    Jestem grafikiem i dopiero raczkuję w samodzielnym kodowaniu. Chcę
    zainstalować na swojej stronie plug-in FancyBox, ale chyba nie umiem tego
    zrobić poprawnie - postępuję wg. instrukcji stąd: http://fancybox.net/howto,
    lecz nie dziala, a ja nie wiem, czemu!!! Tu:
    http://www.artworker.pl/projekty/artworker/ można podejrzeć kod - linki są
    ustawione dla 2 i 3 grafiki. Pomocy, bo zwariuję!

    Rigo

  • 2. Data: 2009-09-30 11:40:36
    Temat: Re: FancyBox problem!
    Od: Robert <r...@b...ua>

    Dnia 30 wrz 2009 (środa) a...@a...pl napisał(a):

> [...]
    > http://www.artworker.pl/projekty/artworker/ można podejrzeć kod - linki są
    > ustawione dla 2 i 3 grafiki. Pomocy, bo zwariuję!

    Sprawdź ścieżki dostępu do skryptów i styli...

    The requested URL /projekty/artworker/jquery.fancybox/jquery.js was not
    found on this server.

    The requested URL /projekty/artworker/jquery.fancybox/jquery.fancybox.
    js was
    not found on this server.

    The requested URL /projekty/artworker/jquery.fancybox/jquery.easing.js was
    not found on this server.

    The requested URL /projekty/artworker/jquery.fancybox/fancybox.css was not
    found on this server.

    --
    Robert Drygas

  • 3. Data: 2009-09-30 12:37:33
    Od: "a...@a...pl" <a...@a...pl>

    On 9/30/09 1:40 PM, in article 1...@4...net,
    "Robert" <r...@b...ua> wrote:

    > http://www.artworker.pl/projekty/artworker/
    Dzieki, musialem poprawic link do pliku .css i pomoglo

  • 4. Data: 2009-10-01 09:44:21
    Od: "a...@a...pl" <a...@a...pl>

    On 9/30/09 2:37 PM, in article C6E91DAD.FDE%a...@a...pl,
    "a...@a...pl" <a...@a...pl> wrote:

    > Dzieki, musialem poprawic link do pliku .css i pomoglo

    Jednak nie dziala... Pod Safari i pod IE przegladanie grafik dziala
    poprawnie, pod Firefoxem i Opera pojawia sie tylko pierwszy link, a
    pozostale nie sa wychwytywane przez plugin

    Moze ktos sie spotkal z takim problemem...

  • 5. Data: 2009-10-01 15:38:32
    Od: Robert <r...@b...ua>

    Dnia 1 paź 2009 (czwartek) a...@a...pl napisał(a):

> [...]
    > pozostale nie sa wychwytywane przez plugin
    >
    > Moze ktos sie spotkal z takim problemem...

    U mnie działają wszystkie trzy. Firefox 3.5.2 i IE 8.

    --
    Robert Drygas