  • 1. Data: 2009-10-01 11:42:06
    Temat: clear:both psuje stronę
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl>

    Witam.
    Jestem dość początkujący w html/css więc nei bić. Strona ma układ taki:
    http://tomjas.linuxpl.eu/US/
    Jak widać gdy dam elementowi <h4> atrybut "clear:both" to powoduje że
    cała główna kolumna spada poniżej lewej. Dlaczego? Nie powinny tylko
    elementy w głównej kolumnei spadać poniżej <h4>?
    Dla wyjaśnienia potrzebuję umieścić kilka zdjęć na stronie i wjeżdżają
    mi one na elementy <h4>. Zdjęcia umieszczam za pomocą bloków <div>.
    Z góry dzięki i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-10-01 12:08:20
    Temat: Re: clear:both psuje stronę
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2009-10-01 13:42, tomjas napisał(a):
    > Jak widać gdy dam elementowi <h4> atrybut "clear:both" to powoduje że
    > cała główna kolumna spada poniżej lewej. Dlaczego? Nie powinny tylko
    > elementy w głównej kolumnie spadać poniżej <h4>?

    clear w twoim przypadku, powoduje że <h4/> spada poniżej lewej kolumny z
    float. Tak to właśnie działa.

    Przez to, że <h4/> jest niżej, wszystko co pod nim też wędruje na dół.

    > Dla wyjaśnienia potrzebuję umieścić kilka zdjęć na stronie i wjeżdżają
    > mi one na elementy <h4>. Zdjęcia umieszczam za pomocą bloków <div>.
    > Z góry dzięki i pozdrawiam.

    wrzuć jakieś zdjęcie to zobaczymy o co chodzi.

    pozdr
    --
    CZAK

  • 3. Data: 2009-10-01 12:46:56
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl>

    On Thu, 01 Oct 2009 14:08:20 +0200, Chuck wrote:

> [...]
    >
    > Przez to, że <h4/> jest niżej, wszystko co pod nim też wędruje na dół.

    > wrzuć jakieś zdjęcie to zobaczymy o co chodzi.

    Ok - wrzuciłem zdjęcia. Jeśli usunę "clear"both" strona kolumny są
    dopowiedniej długości ale w paragrafie "Barbican and the St. Florian's
    Gate" zdjęcie "najeżdza" na tytuł.
    http://localhost/~tomek/US/
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-10-01 12:49:35
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl>

    On Thu, 1 Oct 2009 12:46:56 +0000 (UTC), tomjas wrote:
    > http://localhost/~tomek/US/
    > Pozdrawiam.
    Adres oczywiście:
    http://tomjas.linuxpl.eu/US/
    :)

  • 5. Data: 2009-10-01 13:06:12
    Od: alianora <a...@g...pl>

    tomjas pisze:
> [...]
    > Dla wyjaśnienia potrzebuję umieścić kilka zdjęć na stronie i wjeżdżają
    > mi one na elementy <h4>. Zdjęcia umieszczam za pomocą bloków <div>.

    #maincol {
    float: left;
    margin: 0;
    }

    i h4 z clear: both

  • 6. Data: 2009-10-01 13:08:20
    Od: Chuck <c...@c...org>

    2009-10-01 15:06, alianora napisał(a):

    > #maincol {
    > float: left;
    > margin: 0;
    > }
    >
    > i h4 z clear: both

    no właśnie miałem to napisać ;)

    pozdro
    --
    CZAK

  • 7. Data: 2009-10-01 13:11:08
    Od: tomjas <t...@W...onet.pl>

    On Thu, 01 Oct 2009 15:06:12 +0200, alianora wrote:

    > #maincol {
    > float: left;
    > margin: 0;
    > }
    >
    > i h4 z clear: both
    Dzięki! Istotnie namieszałem w #maincol. Teraz działa jak należy:)
    Pozdrawiam.